Szokásos tornák, Turbo Jam, aztán kihagytam pár napot is...legutóbb a Les Mills Bodyjam tornáinak egyikére tornáztam, vagy táncoltam inkább...ők valahonnan Ausztrália vagy Új-Zélandról jönnek és különböző tornafajtáik vannak, ilyen táncolós, izzadós, meg jógázós is, szerintem nagyon jó, főleg a táncos fajta, csak volt ilyen afrikai táncos rész is, amiben sokat kellett hajlongani és attól másnapra jól megfájdult a derekam...túl intenzíven csináltam:D

Hát ezen a héten nem voltam túl aktív, elkezdődött a suli, kicsit kevesebb időm és kedvem van tornázni mint máskor, de nem adom fel...míg egy darabban látsz.:)

10 komment

Címkék: les mills

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr36351304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csillagharcos 2008.02.26. 21:58:12

Sziasztok!

Röviden én is beszámolok az előmenetelemről.
Az elmúlt kb. 3 hétben keveset tornáztam. No, azé nem volt nulla, de nem napi rendszerességgel. Karen Voight volt terítéken, meg bele-bele kóstoltam 1-2 más dologba.

Rájöttem, hogy nekem a tornákat szinte meg kell tanulnom, hogy élvezni tudjam, de amíg tanulom, sokszor türelmetlen vagyok. Pl. a jógánál kész kínszenvedés: a légzés az utolsó, amire figyelni tudok. Vagy ha egy táncos videónál nem értek egy mozdulatot, az is kikészít.

Ha kezd ismerős lenni a dolog, pl. tudom, hogy még kb. hány hasprés van, az sokat jelent. Amikor fogalmam sincs, hogy "mi jön még ezután", sokszor feladom. Ahhoz ugyanis nincs türelmem, hogy székben ülve végignézzem a először tornát, ahogy sokszor ajánlják, pedig igazuk lehet... :)

Na, amiket kipróbáltam:

Leslie Sansone: Fast Firming
Ez az a csaj, aki a Walk at Home videókkal nyomul. Azok iránt most se mutatok érdeklődést (van, aki próbálta közületek?), ez azonban azért ragadta meg a figyelmem, mert tornaszalaggal tornázik. Az a gumicsík, tudjátok, nem tudom mi a neve. Van nekem itthon, egyszer lelkesedésből vettem, meg régi tornaórákról rémlett, hogy jó dolog. Igaz akkor is és most is féltem, hogy elszakad és pofáncsap... :)
Az a benyomásom, hogy Leslie Sansome célközönsége a 40+. Nem volt megerőltető a kb. 20 perces torna, a csaj meg tüneményes. Egyfolytában igen víg. Kedves, bugyborékoló nevetése van és végig is röhögcsélte a tornát. Édi, tényleg, én is úgy feldobódtam tőle.
Egy párszor ilyeneket mond: "Na, kezdenek fáradni az izmaim, ebből a gyakorlatból nem csinálok többet." :) Oszt abbahagyja. :)))
Édicuki, tényleg.
Nem hiszem, hogy túl sokat fogom ezt a gyakorlatot végezni, de amiatt tanulságos volt, hogy néhány nagyon jó gyakorlatot tanultam belőle. Tornaszalaggal nagyon könnyű brutál csapást mérni olyan izmokra, amit amúgy körülményes jól megdolgoztatni. Pl.: tricepsz, belső comb.

Norbi: Kiképzés
Norbival vegyes érzéseim vannak. Nem a szavak embere a drága, de szerencsére ebben a tornában olyan hangos lett a zene, hogy csak távoli dörmögés, amit néhol hallani lehet a szövegeléséből. :))) Valahogy édi, feldobott a hülyeségeivel.
Először próbáltam ilyesféle rugdosós tornát, bejött.
A torna címéből (Kiképzés) arra következtettem, összerosálom magam, olyan kemény lesz. Hát, nem éppen könnyű, a fenék az gyilok, meg a fekvőtámaszos rész, de nem is túl brutál. Épp annyira nehéz, hogy élvezetes legyen és kihívást rejtő.
Már kétszer tornáztam rá, azt hiszem, ezt a darabot kedvelni fogom.

És akkor a közelmúlt eseményei:

Feb. 24. (vasárnap) - Véres Alexandra: 200%
Ha nem csinálom egy ideig, nagyon megszenvedek vele. Ezért szeretem. :) Nagy kedvenc.

Feb. 26. (kedd) - KV, SHAPE kardió - 20 perc összesen
Ezt nem fogjátok elhinni! Hónapok óta Karen Voight napi adagjaira tornázom (Sleek Phisique). Azért nem minden nap, de a keddit (jóga erősítés) még egyszer sem bírtam megcsinálni. A huszonvalahány percből még mindig csak 10-ig jutottam el. Nekem nagyon durva...
A SHAPE kardióval is hasonlóképpen állok, ott meg a koreográfia nagyon nehéz. A mai sikerélmény: az első 10 perces blokkot sikerült végigbogarásznom! Most már élvezni tudom, mert elég komoly tánc ez, szinte nem is aerobik. 10 perctől azért fölmegy a pulzusom, bár nem olyan durva, de ha végig tudom majd csinálni az ötven percet, az lesz csak a jó móka!

Na, nem is lett olyan rövid (szokás szerint), hajrá továbbra is! ;)

Sjudit84 2008.02.27. 22:38:20

Hi!:)
Érdekes hogy én meg megunom ha megtanulom a tornákat, ha tudom hogy mi jön, akkor rosszabb nekem mert tudom hogy még sokáig tart:D

Leslie Sansone sétálgatását én se próbáltam...most ezekkel nyomulok, amit írok...Les Mills meg Yourself Fitness.

Lehet kipróbálom a jóga erősítést, ha már ennyire mondod hogy brutális:D

Csak így tovább!

Csillagharcos 2008.02.28. 09:13:17

Hi!

...és van Karen Voight-nak egy "Yoga Sculpt" nevű videója is, ha jól sejtem az is ilyesfajta lehet...

Sjudit84 2008.02.28. 11:24:56

Igen, megvannak, de csak a gyűjtőszenvedélyem miatt, tudod:)

sea23 2009.05.24. 23:38:43

Sziasztok!

Les Mills body jam dvd-t hogyan tudok szerezni? látom Nektek sikerült:) nekem csak az van amit a gabonapehely mellé adtak. Annyira imádom, hogy már kevés az az egy dvd. Próbáltam keresni neten, de csak fizetős külföldi oldalon találtam meg..nem a pénz akadályoz meg, hanem az, hogy nem tudom miért fizetek. Tudnátok segeni Nekem?n

Sjudit84 2009.05.25. 13:47:41

Szia, írtam neked emailt!

sea23 2009.05.26. 01:10:24

köszönöm! megkaptam:)nagyon tetszik a blogod! Motivál :) Rajtam van mit:)

Sjudit84 2009.05.29. 10:01:52

Örülök, olvass nyugodtan, ill. ajánlom a linkjeimről a csajokat, olvasd őket is!:)

sea23 2009.06.19. 23:47:26


Szép estét:)

Még midig olvaslak, és a csajokat is ha időm engedi:)

panna04 2010.11.19. 16:26:10

Sziasztok!
Nekem is tudnátok segíteni dvd ügyben??? Imádom mindegyik Les Mills videót!:) Csak sajnos már kevésnek érzem a 20 percet!
Előre is köszönöm! panna
süti beállítások módosítása