Sjudit84 2009.05.21. 13:04

Kép...

Szóval akkor íme:

 

Ne máááááá...úgy néz ki mintha Photoshoppoltam volna, pedig nem...mintha lenne derekam vazz'!!!:)))) (Nagyon durván kihozza a csípőcsontjaim ferdeségét ha fogyok, úgy látszik:D)

Különben tudom én hogy sok változás nincs a tavaly nyári második fotóhoz képest (csak ugye közben én visszamentem az első fotó állapotába télen, szóval igenis van változás)...most viszont valahogy mintha a derekam vékonyabb lenne a nyári képhez képest...De azért akkor feszesebb voltam. Ezt lehet orvosolni egy kis P90X-szel, amit majd nyártól vagy júniustól akarok elkezdeni.

A vállamon lehet csak én veszem észre a változást, combon viszont semmi nem történt, a fene enné meg!!!!!

Ti mit gondoltok?

 

u.i.: A hátulról készült képet inkább meg se mutatom, mert ott semmi változás nem látszik az első képhez készült óta (kivéve hogy ott is vékonyabbnak látszik a derekam), de a hátsóm, a combom és a hátam pont ugyanolyan batár, szóval azt inkább ki se teszem, mert nem motivál...

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr201135342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mn / Mike · http://dreamdecor.freeblog.hu/ 2009.05.21. 15:55:53

jaja, szerintem is derekabb vagy, meg szinte olyan fehér mint én :D :D :D
amúgy ha nem mondod, hogy ferde a csípőcsontod, észere nem veszem, az tuti - szóval ne hangoztasd ;)
amúgy nekem is ferde, legalábbis egyszer ezt mondta a doki, de én mindig olyan csámpásan állok, hogy nem lehet észrevenni :D

zsuzso1981 2009.05.21. 16:27:37

Én is a derekadon látom, de hamarosan máshol is látszik majd! :-)
Mit mond a cenit?
ÉN most sem látom a ferde csípőcsontot...sebaj!
Én fel sem merek rakni ilyen képeket, mert rosszabb a helyzet, mint tavaly ilyenkor. Azon gondolkodtam, hogy bátrabb voltam, vagy kevesebb volt a narancsbőröm, hogy sortot fel mertem venni...na, majd utánajárok.

Houppette 2009.05.21. 18:10:44

Én sem látom a ferdeséget...! És nincs olyan nagy baj, nyugodj meg:) Én sehol sem vagyok feszességben Hozzád képest!

Sjudit84 2009.05.22. 22:50:16

Kösz csajok a kommenteket:)

Noémi: Kiskoromban volt ilyen övem vagy mi, mert a csípőcsontom nem szilárdult még meg (vagy mi:D) és azért ferde egy kicsit. Nem kórosan természetesen, de én azért rendesen érzem és pl ezért van hogy sok gyakorlatot nem vagyok hajlandó megcsinálni mert kattog a csípőcsontom és a combcsontom találkozása és attól a hangtól behalok:D)
Igen, általában nyár előtt mindig ilyen fehér vagyok...annyira nem zavar, csak amikor látom magam képen mint pl. most is.

Zsuzso: Centit nem néztem mert a koliban csináltam a képet és itt nincs nálam centi...vagyis valahol van csak a tavaszi szüneti kiköltözésemkor jól elraktam és most lusta vagyok megkeresni.

Houppette: Köszi:)

kerdesek05 2011.03.15. 23:23:29

nekem az első kép is bejön. fürdőruci nélkül is preferálnám azt az alkatot:)
süti beállítások módosítása