Tegnap immáron hivatalosan is belekezdtem a 90 napba! Első a súlyzózás volt. Sajnos a készletem gumival bevont és nem bírom elviselni azt az erős gumiszagot, az egész szobámat elárasztja, ezért kitettem az erkélyre, de egy hét alatt se szellőzött ki...úgyhogy becsomagolva dobozban tartom, ami eléggé időigényes, mire kiszedem. Most az elején szinte minden gyakorlathoz 4 kilót emeltem, de volt amihez még egy kiló jöhetett volna. Ilyenkor a gyakorlatsorok végén írok jegyzeteket hogy legközelebb tudjam melyik gyakorlatnál emeljek a súlyon. A végén azért rendesen remegtek az izmok, de ma annyira nincs erős izomlázam. Elsőre nem is szabad nagyon megerőltetni magát az embernek, előbb szokjak hozzá a program menetéhez...
Egyébként elég gyorsan elment ez a 30 perc...

A mai napon jön a kardió és a has rész...ez a kettő fogja egymást váltogatni 90 napon át (szénné fogom unni a gyakorlatokat) és közte persze heti egy pihenés.

Attól félek viszont hogy ez a gyakorlatsor a felsőtestet rendbe teszi, de a combommal és a fenekemmel nagyon nem fog mit kezdeni. Ezért lenne jobb a P90X, mert ott tudom hogy jobban rámennek a Plyometrics-szel pl. az alsótestre. Persze ott a saját testsúly az ellenállás és nem a súlyok, nem tudom mennyire effektív úgy...de a semminél biztos jobb lesz.:)

Most úgy érzem, elszánt vagyok...nem vagyok NAGGGGYYYYON motivált, de úgy érzem meg tudom csinálni. Olyan jó lenne végre folyamatosan kitartani a torna mellett. És el se tudom képzelni 90 nap után milyen változások lehetnek! Tegnap készítettem képeket, a 30 és a 60-ik nap után a végén is készítek és akkor majd összehasonlítom. Remélem megéri...
Mondom, veszteni csak kilókat veszthetek, ártani biztos nem fog...

Bár a nyári fotóimmal már elégedettebb voltam mint eddig bármikor életemben, még mindig van mit javítani, ha belenézek a tükörbe...

Nem ártana venni valami multivitamint se, ha már komolyan elkezdek edzeni, a Biotech ONE-A-DAY-jére gondoltam, mert az nem olyan drága mint a WOMEN'S PERFORMANCE és tovább is tart. Emellett ha lesz pénzem, kipróbálom végre a SCITEC PROTEIN DELITE-ot is, van Debrecenben boltjuk. Azt hiszem ennyi mára, tornázzatok!:)



A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr51345846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NPolli · http://polli-n.freeblog.hu/ 2009.08.29. 18:11:30

Tyűha, ezzel én is szemeztem már, bár jobban inkább a P90X-el, csak aztán láttam, hogy mennyi minden kell hozzá (húzódzkodókeret meg valami gumikötélszerűség, meg sokféle súlyzó...). Kitartás a 90 naphoz :-)
Ebben csak kettő videó váltakozik, vagy hogy van? Mert ha úgy, akkor mondhatni, picit monoton 90 napig o.O A P90X-ben van vagy 12 videó, azt hiszem.
Mindkettőről csomó jó véleményt hallottam, meg pofás kis sikersztorikat, szóval várom a tiédet :-D

Sjudit84 2009.08.29. 18:31:03

Úgy van, hogy két videó váltakozik (egy súlyzózós és egy kardió), de 45 nap után felváltanak és akkor egy másik két videóval folytatódik (második szint), már régen néztem bele, de a worksheet alapján abban is sok gyakorlat visszaköszön. Hát én is félek hogy szétunom, de most még lelkes vagyok...hátha pont ez fogja megadni azt a ritmust az életembe, ami kell, azt mondják az fontos hogy a napi rutin meglegyen, hát nekem most ez is benne lesz:) Egyébként meg ha belegondolok hogy pl. a Turbo Jam 20 minute workout-ját már hányszor megcsináltam és tudom kívülről már mit mond Chalene benne és mégse utálom...bár a TJ-t eleve jobban szeretem, Tony egy kicsit az agyamra megy. Engem az eredmény motivál, remélem egy-két hét elég valami látványoshoz és akkor majd akarom csinálni...

Nekem is a P90X tetszik jobban de úgy érzem testileg nem vagyok rá felkészülve, és mint írtam, azt a Power90 után ajánlják. Nem kell sokminden hozzá, ha veszel egy expanderszettet (olyat amilyet a videóban használnak), azzal mindegyik gyakorlatot meg lehet csinálni, vagy azt használod, vagy a súlyzó+keret kombót. De szerintem egy átlagembernek az expanderszett teljesen elég és akkor meg tudod csinálni. Én egyébkéntis gondolkodtam rajta hogy veszek, sajna a BeachBody webboltban csak Amerikába szállítanak, viszont Ebay-en ha beírod hogy "P90X resistance bands" akkor kidob egy ahhoz hasonló vagy ugyanolyan expander szettet és akkor megveheted (meg nem mondom mennyi az ára most, de szerintem annyira nem rossz, ennyit megéri, visszahozza az árát ha belegondolsz hogy 90 nap és ennyi időt edzőteremben mennyibe kerülne eltölteni...
süti beállítások módosítása