Érdekes dolog jutott eszembe a tegnapi beíráshoz írt egyik kommentem alapján...

Szóval egy dolog volt, ami miatt mindig is buktak rám a pasik...az pedig a mellméretem volt...nincs olyan hű de nagy, de azt hiszem formás és a mellemhez képest a testalkatom is OK volt sok pasinak (mer hát vannak nagy mellű nők, de azok rendszerint kövérebbek nálam). Ezért amikor tavaly lementem 60 kilóra és a sportmelltartóvásárláskor B-set kellett vennem (egyébként máig C-set hordok, de nem úgy áll rajtam ahogy régen, a B-s meg szerintem kicsi lenne, most köztes méret vagyok, mint a gatyáknál), teljesen összeomlottam, hisz ez volt az egyetlen "testi erényem" úgy éreztem. Most ott tartok hogy kisebb lett a mellem de ez annyira nem zavar...

Úgy vagyok vele hogy emlékszem rá 70 kilósan mennyire útban voltak, emlegettem kismellű barátnőimet, kívántam hogy érezzék át milyen ez, mert mindig nagy mellekért sírtak...de azokkal a dinnyékkel már nem lehetett élni, futáskor fájtak, hason nem lehetett aludni, melltartókból kibuggyant...csak az akkori barátom díjazta:)

Úgy vagyok vele hogy ha az kell ahhoz hogy vékonyabb legyek, hogy mondjuk B-s melltartóra váltsak, akkor legyen...szerintem átlagban a nőknek B-s melltartójuk van egyébkéntis, nem olyan kicsi az...persze hozzám képest az lesz, de akinek így nem tetszek az mehet máshova...:)))))
Úgyis az a fontos hogy magamnak tetszek.

De itt jön a parám. Azért érzem hogy mióta fogytam, azért alacsonyabban vannak...nem nagyon, de azért érzem hogy kicsit megereszkedtek...mi lesz ha mégtöbbet fogyok? Nem akarok huszonévesen már úgy kinézni mint aki két gyereket szoptatott! Tényleg csak egy vigaszom van, mégpedig az, hogy a bodybuilder nőknek, ha kicsi is a mellük, nem úgy néz ki mintha lógna...azon reménykedem hogy ha mellizmot erősítek akkor az megakadályozza a lógást...szerintetek ez így lehet?

Ma pedig elolvastam egy honlapot a plasztikai sebészetről...és hát miután leírták mellkorrigáláskor mit csinálnak, azok után minden súlyzót bevetek és inkább férfimellkast akarok mint hogy a kés alá feküdjek...:)

De ez már egy másik téma, erről is majd egyszer írok bővebben...

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr531354141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuzso1981 2009.09.02. 19:45:13

A kötőszövetet kellene feszesíteni, persze nagyon jó a tárogatás, formásabb lesz tőle, de próbáld rendszeresen kenni, de nem igazán érzem át az A-B-s mellemmel a problémát, de mivel jó az empatikus képességem, így próbálkozok!
Én mindig normál méretűt akartam és ha választhatnék A és C között, lehet az A-t választanám, mert én nagyrészt hason alszok, így is fáj a hátam és nem szeretném, hogy a mellemmel és ne velem beszélgessenek....DE viszont akinek nagyobb a melle, kevésbé tűnik fel, hogy nagy a hasa, mert van, ami kijebb domborodik.

mn / Mike · http://dreamdecor.freeblog.hu/ 2009.09.03. 11:47:23

a széphasú fiú is azt mondta, hogy egy nő addig nem kövér, amíg a melle nagyobb, mint a hasa... ezzel nem vigasztalt meg túlságosan, mivel az én mellem már akkor is kisebb, mint a hasam, ha közepes adagot ebédelek :S

szerintem meg amúgyis a B-s mell a legjobb, és abban a méretben árulnak a legszélesebb kínálatban melltartókat. Legalábbis ahol én vásárolok.... Szóval B-s melltartó rulz :D

Sjudit84 2009.09.08. 10:44:27

Zsuzso: Igen, próbálom a zuhanyt csinálni meg ilyenek...Csak tudod hogy van ez, ha valahol a bőr egyszer kitágul, nekem meg szinte 10 éve C-s mellem volt, az nem fog csak úgy hirtelen visszamenni...
Hát igen, a mellemmel elég sokat szoktak tárgyalni:D Még a volt barátom apukájának is be kellett szólnom hogy itt a szemem, nem ott lent.:D
Anya is mindig azt mondja hogy ha nagy a mellem, karcsúbbnak látszok, de mostmár nem szeretném ezzel ámítani magam tovább:D

Mike: Mi ez a dekor blog??? Most gyors belenéztem, hogy jön angol szakhoz a lakberendezés?:D

Most utánanéztem a neten hogy lehet kiszámolni hogy milyen melltartó a jó, de megint össze-vissza infókat találtam, van, ahol 75B-s melltartó jött ki, van ahol meg 75A-s....egyrészt kiakadok, szóval én most 80C-s melltartókat hordok és csak egy az ami igazán normálisan áll, a többi már "nagy"...de most komolyan ENNYIVEL lejjebb mentem? Tudom hogy a 75 csak azt jelenti hogy mondjuk a hátam kisebb lett...de hjogy A-s legyek? Na ne már azért!

zsuzso1981 2009.09.08. 11:40:19

Judit!
Hogy lennél A-s? A szám a körméret, a betű pedig a mell alatti és mell körüli körméret különbsége. 10 cm - A, ezt tudom...a többit nem.

Sjudit84 2009.09.08. 13:33:19

@zsuzso1981: Tudom hogy a kosár az mi és hogy kell kiszámolni, nem írtam oda de pont arról van szó...hogy a kivonás után kapott eredménynél, van, ahol azt írják hogy 10-12cm az A, van, ahol meg azt írják hogy 12-14cm...nekem 13cm volt...De szerintem az B-s, nem lehet A-s!:)

zsuzso1981 2009.09.08. 13:53:17

Persze, hogy nem lehet A-s! Akkor nekem 0-as, vagy mi?
www.geocities.com/white_goods/meretek.html
Gondoltam találtál ezer félét, lényeg a lényeg...nem lehetsz A-s, főleg, ha eddig C voltál, pár kg nem jelent ennyit! Főleg úgy, hogy előtte sem voltál kövér!

mn / Mike · http://dreamdecor.freeblog.hu/ 2009.09.09. 17:51:10

Judit: á, az csak figyelemelterelés - minden jöhet, ami nem angolszakos lol

amúgymeg hülyeség ez a táblázatosdi, mert ahogy ezek mind mást mondanak, úgy afehérneműgyártók is mind mást használnak :S
De versenyezhetünk, Judit A-s, Zsuzso 0-ás, akkor én meg -AA vagy XA, az XS mintájára ;) de adhatunk fantázianeveket is, az enyém az 'invisible' :D

Sjudit84 2009.09.15. 07:02:43

Ha nem hisztek nekem, itt van, ráadásul a wellnescafé-tól:
www.wellnesscafe.hu/wellness/200902/bevag_elall_lecsuszik__igy_valassz_jol_melltartot

13cm-t ír az A-nak:S:S:S

Haha...az enyém akkor "decline of a once promising career":D:DD:

zsuzso1981 2009.09.15. 20:52:38

Na, nekem 13 cm van közte.

Sjudit84 2009.09.22. 09:01:57

Hát nekem is annyi van...vagy rosszul mértem? Mostmár nem tudok semmit...
süti beállítások módosítása