Sajnos már több napja nem csináltam a Power90-t...múlt héten nagyon fontos vizsgám volt, a szakom múlott rajta, tiszta ideg voltam. Utána meg pihentem hétvégén, most meg suli van, első hét, rohangászás...mindegy, megpróbálom folytatni majd mert ez így nem állapot.

KÖzben nem tudom megint a vizsga miatt-e vagy mert nem volt sok kajám az albérletben, de hazamentem és megmértem magam a mérlegen...és hihetetlen, de 57,5 kg-ot mutatott...
NEM EMLÉKSZEM HOGY VALAHA
ILYEN KEVÉS LETTEM VOLNA! Most nem éreztem hogy ennyivel kevesebb lennék, de nagyon meghökkentett...nehogy a végén még elfogyjak:D
Azért elég ijesztő hogy ha ideges vagyok, ennyire le tudok fogyni.

Azt hiszem ennyi, most is két óra között ültem be netezni...majd energizálom magam.

u.i.: Bejön mindjárt a rossz idő és nem tudok hosszúnadrágot felvenni, mert mindegyik csúszkál rajtam! HELP!

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr281367874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuzso1981 2009.09.19. 06:19:03

Judit!
Most, hogy elérted a célt, dobhatnál fel "előtte-utána" képet!

Sjudit84 2009.09.22. 09:02:56

Á most megint visszamentem 60-ra mert össze-vissza eszek és nem tornázok két hete semmit...

De egyébként meg épp ez az hogy igazából azokat a változásokat amiket szerettem volna elérni, azokat nem látom az UTÁNA képeken...persze a 70 kilós énemhez képest látom, de...na mindegy...szóval nem elég...Csináltam a Power90 kezdetén képet és látom hogy nuku változás...
süti beállítások módosítása