Na akkor beszélgessünk megint egy kicsit erről:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mint már egy párszor kifejtettem, lehetne akkora hátsóm mint JLOnak, nem érdekelne, ha a derekam vékonyabb lenne...Tegnap teljesen belehergeltem magam ebbe a témába és elkezdtem keresni képeket azokról, akiknek a csípő-derék hányadosa 0,7 mert ez számít a legkívánatosabbnak a férfiak körében ill. mindenhol általánosan ez a legnőiesebb alkat. A társadalomnak csupán 8%-a rendelkezik ilyen alakkal, ami azért valahol megnyugtat.:D

De nekem nincs ilyen alakom...és megőrjít az hogy semmi íve nincs oldalt a testemnek...szóval ismeritek azt a gitáralakot, amitől egy nő igazán nőiesnek tűnik, hogy a dereka vékony, amit egy pasi szívesen átkarol, de ugyanakkor meg a csípője szép íves...

<--- A Photoshop kor előtt is létezett ideális szépség...úgy értem láttatok már ennél tökéletesebb alakot???


Azt olvastam valahol, hogy a homokóra alakhoz a deréknak legalább 25cm-rel kell vékonyabbnak lennie a csípőnél, és persze a mellbőségnek kb. meg kell egyeznie a csípőkörmérettel. Még a mell-csípő dolog menne is, de a derekam szerintem sose fog 25 centivel kevesebb lenni!:'(
Egyrészt mivel a törzsem rövid hozzá, a csípőcsontom és a bordáim között nincs hely "behorpadni" a törzsemnek, másrészt pedig ez örökölt dolog.

Állítólag Jessica Alba-nak van a tökéletes csípő-derék hányadosa a mostani színésznők közül, pedig ő nem is homokóra alak...

Persze lehetne műtétekkel segíteni ezen, pl. Cher is azt hiszem kivetette a lengőbordáit hogy vékonyabbnak látszon a dereka, de ugye ilyet én soha a büdös életben nem csinálnék, szóval...

A másik pedig a fűző, de ez már nekem túl természetellenes és maga a fűző összeszorítja meg átrendezi a belső szerveket szóval kösz nem...





 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Persze az ember lánya tudja hogy külön egy részt nem lehet karcsúsítani a testen...Azt mondják a derékfordigatástól (amit pl. Szandi meg Réka is csinál) csak mégjobban megerősödik a derék, de még nem találkoztam senkivel aki ezt magán tapasztalta volna. Meg persze a hullahopp karikára is sokan esküsznek...sajnos még nem sikerült azt tesztelnem.

Tegnapi fórumozásom eredményeként azt találtam hogy a Pilates például kifejezetten a karcsú derék ellensége, mivel a hasizmok túlzott megerősítése folyamán a derékvonalnál menő kereszthasizom (rectus abdominus vagy mi) is megerősödik, tehát a derékvonal határa erősebb lesz...Ugyanígy a testépítő csajoknál is elég kevés van, akinek vékony dereka lenne...
Mondogatom én persze hogy ez meg az milyen jól néz ki, de ha igazán választhatnék, mindenképp ilyen alakot szeretnék:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Mert ha a derekad vékony, rögtön nőiesebb vagy...

Van push-up melltartó meg hasleszorító bugyi, de a derekat öltözködéssel csak nagyon kicsit lehet vékonyabbnak mutatni...fűzőt meg nem fogok hordani...Meg én ruha nélkül is jól akarnék kinézni, nem csak ruhában...Nemtom mi lesz így:(

 

Azt hiszem erről jön majd mégegy poszt mert sok képem van és mindet be akarom tenni ide...Addig meg siratom az alakom...

Egyébként nemtom nekem milyen van...körte vagy egyenes? Mármint leginkább fenékre, csípőre meg combra hízok, ami azt mutatná hogy körte alak vagyok, viszont ha megnézzük a képeimet, szinte egyvonalban megy a testem, akkor meg ilyen H alak vagyok...vagy vonalzó alak...vagy mittomén még minek nevezik a bénát :D

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr911398854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuzso1981 2009.09.22. 13:24:50

Attól még, hogy nincs meg a 0,7 arány lehetsz homokóra. Szerintem én is az vagyok - és ha belegondolunk ez a legszerencsésebb (mert a körte jobb lenne???) Én egyszerre hízok mindenhova.

NPolli · http://polli-n.freeblog.hu/ 2009.09.22. 17:27:43

Olvastam valahol egy tippet Jilliantől. Ő azt írta, hogy mivel ő maga alacsony és köpcös, ezért sosem lesz homokóra-alkat, de optikailag tudja vékonyítani a derekát azzal, hogy ha a felsőtestére dolgozik, tehát vállra, meg felső hátizomra, és a ferde hasizomra (ami ott oldalt van, nem tudom rendesen leírni :-D), arra egyáltalán nem, tehát gykorlatilag azokat az izmokat hagyja "elsorvadni", mert attól is vékonyabbnak tűnik a dereka.

zsuzso1981 2009.09.22. 20:21:52

Ez jó ötlet! Mondjuk nekem talán szélesebb egy picurival a vállam, mint a csípőm, nagyon nem akarok rá erősíteni, de akkor derékra nem dolgozunk, attól úgy sem lesz vékonyabb.
Én magas vagyok, mégis rövid a törzsem, tehát ez nem magasság függő.

Sjudit84 2009.09.22. 21:50:34

@zsuzso1981: Nem lenne jobb a körte, de én valszeg az vagyok...Mármint nézd meg a képeimet, nekem a derekam max. 10cm-vel vékonyabb a csípőmnél. Mondjuk a mell és csípőbőségem eddig majdnem ugyanannyi volt (anno emlékszem ezek voltak a méreteim:93-72-91, de most nincs nálam mérőszalag hogy megnézzem). Mint írtam én vagy körte vagyok mert comb és csípőrészre hízok leginkább, vagy vonalzó mert nincs nagy különbség a csípőm és a derekam között...:'((

@NPolli: Igen, ez az, hogy nem szabad rádolgozni a ferde hasizmokra mert akkor csak megerősödnek és akkor csak brutálabb lesz a derék. De ugyanakkor meg hasizomgyakorlat kellene hogy az ember ne legyen nyomi hasban...ezért akarnám mostmár normálisan csinálni a hullahopp karikázást...Viszont én régen teniszeztem és -bár a képeken valszeg nem látszik,de- akkor eléggé megerősödött a vállam...szóval én nem szeretném azt szélesebbé tenni....meg akkor szélesebb lenne már a csípőmnél is, akkor meg pasikinézetem lenne:D

zsuzso1981 2009.09.22. 22:47:02

Hasra nem is hízol??? De jóóóó! MOndjuk lehet én még szerencsésebb vagyok, mert én egyenletesen mindenhova...de akkor én is vonalzó vagyok, bár 26 cm van a kettő között, de mégse látszik...na, majd ha elérem végre az álomsúlyt (mert egyelőre felfele haladok), akkor kiderül!

mn / Mike · http://dreamdecor.freeblog.hu/ 2009.09.23. 20:04:38

igen, igen, tutira erősít minden core-gyakorlat, mert én törzsfordítást nem sokat csinálok, de mindig van valami haránthasizom meg hasonló gyakorlat.

Az eredmény:
1998: csípő: 103, derék 64, azaz majdnem negyven centi különbség (nem is kaptam magamnak sosem nadrágot, vagy szoknyát análkül, hogy át ne kellett volna alakítgatni) - direkt előkerestem a régi cetlijeimet, hogy nem csak rosszul emlékeztem-e a negyven centi különbségre
2009: csípő 97, derék 67 (legalábbis a májusi mérések szerint)

zsuzso1981 2009.10.05. 19:16:00

Mi van, csaj! Eltűntél???
Kíváncsi lennék újra egy képre Rólad, mennyire állsz az általad dédelgetett álomalaktól! Lehet csak a Te szemedben!

Sjudit84 2009.10.08. 14:17:51

@zsuzso1981: Előszöris nem tudok az új blogodra írni az Istennek se, pedig van LiveJournal-os usernevem meg Google-os fake e-mail címem is, de mégse engedi...Ezért nem szeretem a Blogspot-ot.

De hízok hasra is, de tudod, leginkább comb felső része, fenék, meg a kappanháj oldalt (love handles:S). Na, viszont megtaláltam egy régebbi feljegyzést amikor még nem tornáztam és mindenhonnan 3cm-t fogytam azóta. Ami azért fasza, csak nem valami sok. Na most lemértem magam otthon normálisan mérőszalaggal, majd publikálom az eredményt mostmár.

Na, majd felteszek akkor egy képet, de szeritnem nem sokminden látszik...szerintem ruha nélkül nem változtam,inkább maguk a ruhák állnak rajtam másképp...majd lehet beteszek valami ruhás fotót...Tudod ez a 3cm olyan hogy nem vág be a gatya annyira, meg szebben simul rajtam a felső, végülis ennyi.

Sjudit84 2009.10.08. 14:19:02

@mn / Mike: Na ez az...hú nem mondom van ám különbség, de gondoltam is a képed alapján hogy elég sok centi van csípő és derék között,de ne csüggedj, a statisztikák szerint a pasik az ilyet szeretik, akinek széles a csípője gyerek témájában,de vékony a dereka, hogy azért nőies maradjon és nem amazon mint én:D

zsuzso1981 2009.10.08. 18:16:22

Dehát miért nem tudsz írni? Én mindig tudtam, gmail-es címmel.
Mit ír? Lehet én nem állítottam be valamit?

Sjudit84 2009.11.23. 12:32:34

@zsuzso1981: Hű már nemtom, de azt írja ki hogy nem sikerült teljesíteni a kérést vagy valami ilyesmit...szóval nem veszi be a kommentet...de azóta nem is próbáltam...majd megpróbálom még...

mekeke 2012.02.12. 13:12:21

Hadd írjak bele mint férfi. Az alkat és valahová hízás adottság, célzott tornától sem fogsz sehonnan fogyni. Izomerősítésekkel lehet altestet erősíteni, máris közeledsz a nőiséghez:) Nem beszélve a mélyizmokról, de ez más téma. Monnyuk az én feleségem hasa befelé melyül, szülés után két héttel már visszaállt, de ez köszönhető az általános jó erőnlétnek, izmoltaságnak is.
Van, aki szörnyen néz ki alakilag, neki nem sok jót tudnék ajánlani, de amit látni néha, hogy keresztben csíkos ruhákat hordanak bojlertestre, az a komoly.
süti beállítások módosítása