Sjudit84 2009.10.08. 14:27

2009. október 8.

Ájjjj, nagyon el vagyok maradva az írással, de még inkább a tornával...és eléggé rendszertelenül eszek mert mindig rohanás van, ráadásul megint abban a fázisban vagyok (kb. félévente egyszer), hogy csokit, édeset akarok enni...állandóan...de legalább minden étkezés végén...:S:S:S

Még eddig nem bosszulta meg magát annyira a dolog, úgy látszik úgy fogytam le anno, hogy most nem a 64 kiló az amire mindig visszamegyek ha nem csinálok semmit, hanem a 60. Mondjuk most nem mértem meg magam már legalább két hete, remélem nem mentem annyira vissza. Mindegy na most nincs időm ezen annyira filózni, mert ezer dolgom van. Ami jó mert legalább lefoglalom magam, de ugyanakkor meg rossz hogy megint nem vagyok motivált. A Power 90-t teljesen abbahagytam...és nem is fogom újrakezdeni, mert lagymatag...erősebb kell, ahhoz viszont több hely kellene mint ami a szobámban van. Hát kb. ennyi...

u.i.: Ja, ha az mozgásnak számít (bár ahogy már régebben írtam, én ezt sosem számoltam bele), minden nap gyalog megyek az egyetemre, mivel bérletet nem veszek spórolás céljából...ami naponta mondjuk 40 perc gyaloglás összesen...szerintem sokat nem tesz hozzá a dolgokhoz...

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr661436519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása