Igen tudom, dögöljek meg...:)

De most legalább újabb bejegyzéssel jelentkezem. Jelentem súlyban változás nincs, ami jó is meg rossz is...
Viszont tegnap voltam a Tesco Fittaréna debreceni rendezvényén, végre nem csak Pesten van,ahova nem igen lenne pénzem eljutni. Ez egy kisebb költségvetésű rendezvény a pestihez képest, de nagyon jó volt. Ezer köszönet Lenténé Andinak hogy IWIWen hirdette a kedvezményes jegyeket, különben nem is hallottam volna róla, hogy lesz!

Azt hiszem 2000.- lett volna a helyszínen a belépő, de én kedvezményesen 800.-ért kaptam meg! 6 óra volt, ebből 5-öt (!) végigcsináltam egymás után, 10 perces pihenőkkel köztük.

1. óra: Varró Gyula, Aerobic Performance - Gyakorlatilag könnyebb koreográfiás táncos aerobik, pont jó volt bemelegítésnek.

2. óra: Czanik Balázs, Capoeira Aerobic - Nem kell gondolom bemutatni. Nekem sosem volt kedvencem, nem bírom annyira a stílusát, az óra meg kemény volt, úgyhogy nem szerettem meg jobban (de persze jó volt, csak hát brutális).

3. óra: Borsodi Balázs és Lencsés Rita, Dance Aerobic - Ez is táncos aerobik volt de már nehezebb koreográfiával, sokan feladták, nekem ez tetszett a legjobban, marha jó volt a zene meg a hangulat (a zene egyébként végig nagyon jó volt, tisztára felpörgetett mikor már majdnem feladtam).

4. óra: Mindannyiunk kedvence, Katus Attila, Best body - Ez az Attila egy hülye bohóc, nagyon jófej, aranyos, de a tornája masszívan brutális volt, erősítés...

5. óra: Tatarek Rezső, Iron box - Tudtam eddig is hogy ő egy állat, de most aztán végleg...eszméletlen jó de írtó kemény is volt az óra, a faszi ahogy kinéz, 49 évesen én még embert ilyen jó kondiban nem láttam...Brutális, igazán jöhetne most rögtön megerőszakolni!:D
Na itt már sokszor megfordult a fejemben hogy feladom, de nem tettem, mert szerintem nem sokan csinálták mind az 5 órát végig...

6. óra: Dallos Ági - Pilates - Hát ezt nem csináltam már meg, mert nem érdekelt. Hazamentem, vettem egy forró fürdőt és néztem ki a fejemből a nap további részében. Büszke voltam magamra hogy végigcsináltam, igazi kihívás volt, nagyon jól éreztem magam, jövőre is elmegyek ha lesz lehetőség rá, és biztos vagyok benne hogy a pesti ennél csak ezerszer jobb lehet! Bár én nem bírom a nagy tömeget de annak biztos nagyobb lehet a motiváló ereje méginkább...

Amit viszont hiányoltam: mindenki lábra dolgoztatott, meg egy kicsit karra, de hasizom nem volt senkinél se. Szerintem a Pilates arra lett kitalálva OK, de hasra azért lehetett volna nyomni valamennyit...

Másnapra nincs nagy izomlázam, elviselhető, viszont a bal térdem be van durranva, kész van, alig bírok járni...de már tegnap is éreztem hogy ez lesz, mindig bénázik a térdem szóval tudtam hogy ez lesz...a szemét guggolások miatt...

Képek már fent vannak, maj szúrok be ide néhányat, előre szólok, szenvedő fejem van rajtuk!:D

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr431546000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuzso1981 2009.11.23. 19:23:00

:-D
Biztos jó lehetett! Én egyszer voltam ilyen rendezvényen, és azt gondoltam, hogy majd egy tornát meg tudok csinálni. De érdekes, kis pihenővel végig tudod csinálni a "napot". Győrben nem lesz?

Sjudit84 2009.11.25. 23:17:38

@zsuzso1981: Nem,nekem ilyenem van:
cgi.ebay.com/78-Piece-Professional-Eye-Shadow-and-Blush-Palette_W0QQitemZ170409978178QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item27ad39e942

Hát jó, szinte minden nap használom. Pirosítóm csak ott van, szóval amiatt használom, de kell alá valami bázis (pl. Too faced Shadow Insurance vagy Urban Decay Primer Potion), ami minden szemfestéknél megakadályozza hogy beüljön a ráncokba és hosszan tartson, ezekre is rá tudsz Ebay-en keresni. Enélkül is lehet persze használni, de így szerintem ezerszer tartósabb és jobban mutat.

Sjudit84 2009.11.25. 23:19:23

Ja mellesleg épp a jövő évtől tervezem hogy elindítok a Youtube-on egy magyar sminkelős hajcsinálós csatornát is, mindent amit angolul tanultam ott, azt átfordítani magyarra hogy a magyar csajok is megértsék:D Akkor majd lehet okulni:D

zsuzso1981 2009.11.26. 16:45:24

Húha!
Az szuper!!!! Már alig várom! Ne felejts el ám szólni!

És amúgy jó a smink paletta? Azt mondta valaki, hogy ezek a hong kong-i cuccok nem annyira minőségiek...

Sjudit84 2009.11.30. 14:35:51

@zsuzso1981: OK majd szólok ha elindítom, kicsit még tépelődöm rajta, nem bírnám elviselni az erős kritikát, ha valaki leszólna hogy nem is értek hozzá vagy ilyesmi:)

Hát én nem az Ebay-ről vettem, de megnézve szerintem szinte teljesen olyanok mint amit én vettem, szóval én legközelebb tutira onnan veszek mert kb. fele ár...Szerintem mindennapi sminknek igencsak megfelel, ezek nem pigmentek hogy az ember szeme majd kiessen tőlük a helyéről, az buliba való...

zsuzso1981 2009.11.30. 19:33:33

Ezt nézd meg, én most innen rendeltem:
www.eyeslipsface.co.uk

Sjudit84 2009.11.30. 20:48:40

@zsuzso1981: Ismerem az E.L.F-et:), mit rendeltél tőlük? Sok jót hallok róluk.

nolyemi · http://irdietam.wordpress.com/ 2009.11.30. 21:08:42

Én is, én is én is akarom, hogy legyen olyan youtube-os izét. Naaaaa, ne hezitálj!
Ha valaki beszól, majd sulyzóval jól fejbekólintjuk és annyi ;)

nolyemi · http://irdietam.wordpress.com/ 2009.11.30. 21:10:27

(hát vesszek meg, ha értem, hogy most miért ezt a blogot mutatja, amikor eddig is ezt az e-mailt használtam és másik accountom volt hozzá)

zsuzso1981 2009.12.01. 19:16:19

Judit!
Persze, biztos lesznek okoskodók, de a fene viszi őket...ha okosabbak, akkor miért nem ők csinálják?! Majd kiosztjuk őket!

Mit rendeltem? Ecsetkészlet, nekem mindig ilyen szedett-vedettek voltak, ehhez meg van szép tok...meg 4 db szemhéjpúdert, már nem is emlékszem, majd ha megjön lefotózom! :-)
Ez tuti:
www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~94.htm
És itt vannak a színek:
www.eyeslipsface.co.uk/customisecompacts.htm
2, 5, 6, 7-es szín.

nolyemi · http://irdietam.wordpress.com/ 2009.12.01. 21:56:34

és olyan is legyen és olyan is, hogy megmutatod, hgoy lehet rendesen ecsetet használni, naaaaaaa, léci-léci :)

egy festékem van, amit tudok egy bizonyos ecsettel használni, a többi egyszerűen nem megy, mert béna vagyok.

Szóval legyen ilyen make-up for dummies rész is, naaaaaaaaaaa :) :) :)

Sjudit84 2009.12.01. 22:07:55

Zsuzso: Biztos fasza lesz, az ELFről sok jót hallottam, és nem egy nagy összeg mint a MAC, majd jöhetnek képek hogy milyen meg benyomás:) Ha egyszer nyerek a lottón, szénné fogom magam ezekből vásárolni:D
Én anno a TESZVESZen vettem egy a tiédnél bővebb ecsetkészletet, már nem emlékszem mennyiért, kezdetnek jó de nem vagoyk hanyattesve tőle mert a púderecsetből nagyon jönnek ki a szálak...de a többi elmegy. Tegnap egyébként karácsonyi leárazás miatt sikerült két ecsetet megrendelnem onnan ahol a szemfestékpalettát is megvettem:'( :)

Nolllyémi: Hát akarok mindenféléről, de egyébként meg ez inkább az angolul nem tudóknak lenne, mert aki tud angolul az nyolcvanezer videót talál fent, csak hát ha nem érted mit mond, hiába nézed amit csinál, csak nem ugyanolyan, szóval én leginkább fordítani fogok...De ha akarsz elbszni sok időt a Youtube-on akkor ajánlom az alábbi youtube felhasználókat:
Pursebuzz
Itsjudytime
Xteener
JuicyStar07
MakeupGeek
Panacea81...stb.stb.

zsuzso1981 2009.12.02. 18:29:41

Ha már ezeket unod, nekem oxfordjasmine-t ajánlották, mondjuk pont az elf kapcsán.
A palettát hol rendelted?

Sjudit84 2009.12.05. 12:23:02

@zsuzso1981: Oxfordjasmine-t is szoktam nézni,ő csak olyan sminket tesz magára, amiről tudja hogy nem tesztelik állatokon, ezért figyeltem fel rá anno a Youtube-on. A Palettát innen rendeltem:
www.coastalscents.com
süti beállítások módosítása