Sjudit84 2009.12.07. 15:40

2009. december 6.

Persze nem keltem fel reggel azért hogy tornázzak. :)
Egész nap egy halom ember volt itt, a gyerekektől a falra másztam, ilyenkor rá kell jönnöm, hogy nem lenne még nekem jó ha saját gyerekem lenne...Azt nem is mondtam még, hogy disznóvágása volt nálunk, azért ez a felhajtás. :)

Viszont írtóóóóóra feldobott, hogy a nagybátyám barátnője, akivel jó ideje nem találkoztunk, nagy lelkesen kérdezgette, mit tettem azért, hogy ennyit fogytam...Szóval nem elég, hogy látványos, de még érdekli is az embereket, hogyan csináltam. Aztán fokhagymapucolás közben megbeszéltük miért tetszik nekünk Rubint Réka alsóteste és miért nem tartjuk olyan nőiesnek Szandi testalkatát. :)

Közben nagybátyám végig azzal szivatott, hogy amazon lesz belőlem, mert én „gyúrok”. Állandóan szekál, kár hogy ezalkalommal elég nagy volt a csipám és visszaszóltam neki. :)

Délután átugrottam a kóstolóval barátnőmhöz és egy pohár bor mellett megtárgyaltuk, mi történt velünk aznap, aztán itthon Skype-oltam vagy másfél órát a már említett bodybuilder sráccal. Még a szülők is beleszóltak a beszélgetésünkbe, mert arra lettek figyelmesek, hogy folyamatosan röhögünk. :) (Azóta is állandóan róla van otthon szó, nem tudom miért, de a szülők teljesen el vannak tőle kápráztatva:D...kár, hogy a világ másik oldalán lakik:D)

 

Végül a nap végén, este 10 után nekiestem Rékának, először csak egy 20 perc hasizmot akartam, de mivel így nem melegítettem volna be, ezért végül a 40 perces blokkot csináltam meg, így legalább rádolgoztam az izomlázas vállamra és combjaimra, de a fenékedzésen kicsit rövidítettem...az még mindig a halálom...A hasizom meg tök kevés a végén, fel voltam háborodva...

 

 

 

 

 


Most kicsit fáj a fejem, szerintem azért, mert délután nem sokat ettem...Mindegy, úgyis megyek feküdni, mostmár nem lenne értelme enni.
Hát ennyi...Jó kis hétvége volt. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr251580537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása