Sjudit84 2010.01.07. 22:32

2010. január 7.

Hűha, új év van??? Mi lesz így, már hány éve Új év, Új én?:D Minden évben újuljak meg?:)

Megintcsak voltak fogadalmaim, szerencsére mostmár nem annyira fogyásügyben.

3 napja jöttem vissza, újra nekikezdtem a súlyzózásnak, alig vártam már. Ezen kívül vizsgaidőszak van, beszélgetek szépkarú fiúval majdnem minden este...ennyi, másról nem tudok beszámolni. Kérem kapcsolja ki.




:)

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr71655500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuzso1981 2010.01.18. 10:51:21

Lesz sminkes oldalad??? Úgy szeretném!

Sjudit84 2010.02.09. 10:59:50

Sziasztok! Na jól le vagyok maradva mindennel, de most megint elkezdődött a félév, talán jobban be lesz osztva az időm és majd tudok írni bejegyzéseket normálisan. Köszi nektek a meglepiket, majd megnézegetem/megcsinálom! Sminkes oldalhoz első videó már le van forgatva, csak még meg kell vágnom,de aztán felrakom!
süti beállítások módosítása