Sjudit84 2010.02.09. 11:27

Bajban leszek...

...ezzel a Kreatív Bloggeres dologgal, mert azoktól kaptam, akiknek küldeni akartam! :D

Mindenesetre:

A díj szabályai:
Meg kell köszönnöm a díjat annak, akitől kaptam.
A logót ki kell tennem a blogba.
Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
Írnom kell magamról 7 dolgot.
Tovább kell adnom 7 "blogbarátnak"
Be kell linkelnem őket.
Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.




Köszönöm POLLI és ZSUZSO!

Továbbküldöm: (most nincs időm belinkelni mindet, de oldalt megtaláljátok!)
1. Nolllyémi
2. Kozd (mert nem tudtam már mást kitalálni:D)
3. Emese
4. Zsuzso (sorry, visszaküldöm:D)
5. Polli.n (mert megtehetem:D)
6. Púderpamacs
7. Fairybug

Tutira mindannyian kaptatok már ilyet, de hát csak titeket olvaslak!:D

Húúú, szóval akkor 7 (random) dolog magamról:
1. Tudom kívülről a "Véres játék" és "Kickboxer - Kickbox nagymestere" c. film szövegeit, mert megvolt videókazettán anno és ezerszer megnéztem, ráadásul Van Damme nagy kedvencem volt. :)
2. Legalább hetente idézek a Hegylakó c. filmből, legtöbbször mostanában azt hogy "Süt a nap, nem fázunk, melegít a báránybőr, viszontlátásra szerelmem..." részt...ha nem tudjátok miről van szó, azonnal nézzétek meg a filmet!
3. Kedvenc mesém a Cannon által készített Hófehérke volt, amit anno minden Karácsonykor leadtak. És ebben a legjobb rész amikor a fésűt próbálja a királynő rátukmálni Hófehérkére, azt a részt milliószor megnéztem már.
(nem tudom miért filmes dolgok jutnak most az eszembe, itt ülök az egyetemen várva a következő órát...semmi filmes dolog nincs itt, nemtom miért ez jut az eszembe)
4. Majdnem az egyetlen rész a testemen amit szeretek, azok a kezeim. Talán az az egyetlen rész amivel semmi bajom nincs.
5. Szinte bármit meg tudok enni ketchup-pal, paradicsom és krumplimániás vagyok.
6. Nagyon gyorsan fel tudom magam idegesíteni, viszont fél órán belül visszamegyek normálisba, nem  vagyok napokon át haragtartó típus.
7. Jó lenne ha kitartóbb lennék, tovább fenn tudnám tartani a motivációt bármi iránt, mert már nagyon unom hogy csak egy ideig tudok szorgalmas lenni és ha nincs valaki, aki ostoroz, akkor sose csinálnék meg normálisan semmit.

Hű ezek nagyon össze-visszára sikerültek, de egy csomó általános dolog már kiderült a blogon belül rólam, hát leírtam olyat, amit nem sokan tudnak. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr571741706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuzso1981 2010.02.15. 13:13:25

Köszi!

Figyu, mivel szoktad szerkeszteni a videókat?

Sjudit84 2010.02.24. 15:04:30

@nolyemi: Igen, tudom, olvastam anno akkor, de hát nem követem túl sok ember blogját, a követés eleve nem jó szó arra a kevésre sem...

@zsuzso1981: Windows Movie Maker-rel, mert a többi nagyobb progi túl bonyolult, így is sok időt vesz el a szerkesztés, hátha még több funkciót meg effektet is bele akarnék tenni...de anno a régi gépemen behalt a Movie Maker és akkor valami mással csináltam, de már nem emlékszem mivel, de gyakorlatilag egy Movie Maker klón volt.

Fent az első értelmesebb videó egyébként! Tessék kommentelni!!!
süti beállítások módosítása