Sjudit84 2010.02.24. 15:09

2010. február 24.

Ájjjj hogy rohadna meg...hetek óta zabálok mint egy disznó...nem is tudom már ki mondta, hogy ha nem EGY bizonyos kajára vagy ráállva hanem sokmindenre, és legtöbbször rosszakra (sajtos TESCO-s és Interspar-os kiflik, csoki csoki és még több csoki) akkor az érzelmi evés...hát nálam ez van.

Sokat vagyok az egyetemen, hazaérek és bezabálok...marha sokat járkálok, de tudjátok hogy én a sétát sose számolom mozgásnak úgy.
Mindenesetre nemtom mennyi lehetek most, nem hiszem hogy 63-nál több, de akkoris rosszul érzem magam a cuccaimban...Igenis már pár kilót megérez az ember, nem úgy hordja magát...

De basszus mostmár megint van egy csomó tanítvány meg péntekenként melózni is járni fogok, mikor tornázzak? Most lehet hogy ez sokak szerint kifogás, de nem arról van szó hogy hazajövök 4-kor meló után és csak max. főzni kéne meg rendet rakni a lakásban...Hanem 6-kor vagy 8-kor jövök haza, 2 órát tanítvánnyal eltölteni, enni, fürödni és már 10-11 óra van, másnap meg 6-kor keljek hogy beérjek a 8-as órámra...UTÁLOM!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr431786832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FredYoong · http://fredyoong.wordpress.com/ 2010.02.25. 10:57:14

Éppen nehezményeztem, hogy ilyen ritkák a posztjaid, pont akkor, amikor én is elkezdtem blogolni és idetaláltam... De érthető, hogy nincs időd! Azért sok sikert! :-)

Sjudit84 2010.02.27. 09:35:48

@FredYoong: Szia! Te ki vagy? Valami új emberke?:) Látom lelkitársak vagyunk (Don Pepés hűtőmágnes:D)...hát írkálok hébe-hóba...csak hát zajlik az élet...

FredYoong · http://fredyoong.wordpress.com/ 2010.02.27. 11:30:45

@Sjudit84: Új emberke vagyok, nem ismerjük egymást! Azért majd gyakran benézek, hátha újra belejössz a blogolásba! :-)
süti beállítások módosítása