Sjudit84 2010.03.06. 14:13

2010. március 5.

Marhára elegem van már a pénztelenségből!!!!

A diákmunka szervezet szólt hogy nem kell jönnöm melózni (túl sok diákot közvetítettek ki anno a melóra és gyakorlatilag nem maradt munka)...a diákjaim ehéten lemondták az órát, vagy nem jöttek el, vagy nem tudtam nekik nagyobb pénzből visszaadni, így legközelebb majd duplán fizetnek...szóval nem maradt pénzem pénteken hazamenni...

Kiakadok azon hogy a fogamhoz kell verni a garast, mert csak a buszra, kenyérre, meg az egyetemi nyomtatásokra, fénymásolásokra és az albérletre megy el minden pénzem...

Utálom ezt a vegetálást!!!
És hogy ezen felül még vegyek protein shake-et, meg multivitaminokat, meg barnarizst, meg halolajkapszulát meg anyám kínját?? HÁT MI A FENÉBŐL????

OK ennyi...

u.i: Így legalább nem volt pénzem semmit se zabálni és leálltam a csokikkal meg az egészségtelen  kajákkal...most átálltam a rizs, sárgaborsó diétára (mert csak ez van itthon...:S)

u.i.2: Nem is olyan régen történt az alábbi sztori; felmentem a Scitec honlapjára hogy érdeklődjek mi a különbség tulajdonképpen a Protein Delite és a Whey Protein ill. a Whey Isolate között...erre az egyik srác (nem figyelve a nevem úgy látszik) leírta hgoy az Isotale nem tartalmaz semmi hozzáadott cukrot meg ilyesmit, tehát ha fogyni akarok, az a jó, de egyébként a Whey Protein az alapital...a Protein Delite "meg csak picsáknak való"...majd valaki felvilágosította hogy akkor valszeg én is az vagyok mivel JUDIT van a usernevemben...Vicces volt.:)
De nem vettem rossz néven, igaza van a srácnak, az a termék a csajoknak lett kitalálva, egyébként azt mondják csak egy kicsivel krémesebb az állaga. Szóval lehet ezek alapján nem fogok arra többet költeni ha ugyanazt elérem a Whey Protein-nel is...de persze ez is a pénz függvénye, szóval most még csak tervezgetek.

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr621813807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása