Megvolt az első tornanap...Plyometric Cardio Circuit. Mind a három szót utálom ebben a névben, mert azt jelenti hogy ugrálnom kell és többször meg kell csinálnom egymás után az ugrálásokat.
Mindenesetre tanulva a tegnapiból, most nem kezdtem bele és nem adtam bele apait, anyait, hisz még előttem áll az egész nap és nem ettem a torna előtt semmit, csak egy tejeskávét ittam meg (cikória kávét).
Így viszont úgy érzem nem hajtottam magam ki eléggé, ennél több volt bennem...nem mondom, hogy nem fáradtam el, de izzadtam már meg ennél jobban és fájt már jobban az élet a torna végén, mint most. :) Szóval olyan 10-ből 7-et adnék a mai teljesítményemre...Nem tudom hogy kellene csinálnom, ha minden nap belehalok, akkor nem tudom hogy lesz energiám a nap többi részében, de ha meg így csinálom, akkor én magam is úgy érzem hogy nem ér semmit...
Viszont a combom be van durranva és a hátam alja, a derekam is eléggé feszült, nem tudom, hogy azért mert ezek a gyakorlatok arra mentek rá, vagy mert nem feszítettem meg a hasam eléggé a kivitelezéskor ahogy Shaun T mondja és túl nagy nyomás nehezedett a derekamra (gondolok itt pl a fekvőtámaszba való ugrásra, ha ott nem feszítem meg a hasam...)?

 

u.i.: Elfelejtettem írni hogy nagyon tetszik hogy egy kis bemelegítés után jön a nyújtás, nagyon jól esett...és sokkal tovább tart mint mondjuk Béres Alexandránál, viszont azon gondolkodtam hogy felsőtestet abszolút nem nyújtottunk, pedig a fekvőtámaszoknál arra is rámentünk...úgyhogy magamnak kellett lenyújtani ezt...Istenem, fogok valaha olyan tornát találni amiben annyit nyújtanak ahogy én szeretném?

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr791823492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nolyemi · http://irdietam.wordpress.com/ 2010.03.09. 13:20:21

szerintem a derékfájás a feszítettség hiánya miatt lehet, legalábbis nálam attól volt. Én túlságosan "belengettem", mivel nem fesztítettem, és az eléggé egészségtelen mozdulat úgy. Szóval feszítettség! (jajj, állandóan ezt a szót mondogatja a széphasú fiúm)

vandy 2010.03.09. 14:48:18

Én az elején ezt a Plyometric-et tartottam a legnehezebbnek, és a végén a Max Interval Plyo-t.
Sajnos nekem is fájt a derekam, de azt hittem azért, mert öregszem és nem nekem való ez a torna:) Sőt a Recovery héten is fájt, azóta nem, mióta az egy órás videók vannak (talán most fiatalodok? :):):)) A combom sokszor bedurrant nekem is (még a finish előtti hetekben is), az elején meg a vádlim pár napig. Mostanában a vállam, csuklyásizmom, hasam felső része, de csak enyhén, nem vészes.
Próbálj meg azért beleadni apait, anyait, szerintem kell a fejlődéshez.

Sjudit84 2010.03.10. 10:44:32

@nolyemi: Nem is tudtam hogy van ilyen szó hogy feszítettség!:D Mindenesetre gyanítom hogy ettől volt, én annyira nem lengettem be, de biztos nem jól csináltam. Egyébként pont ma olvastam a Disclaimer-t az elején és írja hogy akinek volt térd, nyak, gerinc vagy derék ill. hátproblémája (LOL hogy mindent felsorol) az ne csinálja :D:D:D Köszi...

@vandy: Igen, próbálok majd felfejlődni, tudom hogy nyomni kell, különben minek csinálom? Kemény a PLyo, a maihoz képest keményebb volt az tuti...na majd látjuk...kicsit öregnek éreztem magam ma :D

nolyemi · http://irdietam.wordpress.com/ 2010.03.10. 16:09:04

@Sjudit84: :) én is sok új szót tanulok mostanában. Lehet, hogy valahogy angolból fordították és magyarították, de annyiszor hallottam már, hogy nem is veszem észre, hogy magyartalan-e vagy hogy kitaláció-e ;)

nolyemi · http://irdietam.wordpress.com/ 2010.03.10. 16:10:19

na, most beírtam google-be a szót és szinte csak RKC-s cikkeket és szalagok és hangszerek vonójának feszítettségét adta ki. De létező szó :)

FredYoong · http://fredyoong.wordpress.com/ 2010.03.10. 20:27:45

@nolyemi: Feszes, feszít, feszített, feszítettség... van itt logika! :-)
Judit, gratulálok, drukkolok, nagy érdeklődéssel olvaslak!

Sjudit84 2010.03.12. 07:34:26

@nolyemi: LOL, annyira nem lényeg, csak olyan mesterségesnek hangzott a szó, de elhiszem hogy létezett eddig is. :)

@FredYoong: Köszi!
süti beállítások módosítása