A mai napon nem tudtam reggel tornázni, mert az első szemináriumon elő kellett valamit adnunk és korábban bementünk próbálni. Kicsit paráztam, hogy ezután már nem fogom tudni rávenni magam a tornára, de végül csak sikerült d.u. 4 körül. A Cardio Recovery gyakorlatilag egy nyújtással, pár erőgyakorlattal kidíszített kis torna, hogy az előző napi brutalitást kipihend; nem lett volna energiám szétugrálni az agyam ma az biztos! És az izomlázam se érződik már annyira.
Tök jó mostmár, hogy tudom, hogy ezen a napon minden héten light-osabb torna lesz. És úgy érzem hogy olyan gyorsan telik az idő!

Este elmentem egy barátnőmék búcsúkoncertjére és bevittem 2,5 sört, szóval odatettem a kalóriáknak, de ennyi kell, nem járok bulizni sehova mostanában már...

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr861833240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vandy 2010.03.12. 14:44:51

Jó nagyon a Recovery nap, attól már szinte nem is izzadtam. A Recovery hét is jó lesz meglátod. Az utolsó héten már nincsen sajna, kispórolták. Én szerdai napon kezdtem és mindig szombatra esett, szerettem, majd elő fogom venni biztos később is.

Sjudit84 2010.03.12. 21:06:47

@vandy: Jaja, én se izzadtam tőle szét magam...Kell a hét közepére egy ilyen nap nagyon, mert különben elmenne a kedvem...
süti beállítások módosítása