Reggel az órámra kellett készülnöm (meg egy nagyon enyhe macskajaj is volt), így csak mikor hazaértem fél 8-kor, akkor tudtam tornázni. Hát igen, nem szabad estére hagyni az Insanity-t, majdnem abbahagytam a közepén, nem azért mert annyira kemény lett volna, inkább csak untam...

Mi a rossz a Pure Cardio-ban? Hogy nincs pihenés...viszont azt is utálom mikor megcsinálunk egy sorozatot és tudom hogy még kétszer meg kell csinálni és milyen messzire van a vége...itt legalább nem volt ez. Még mindig nem nyomtam 100%-on, nem tudom mitől félek...mindenesetre izzadtam, olyan kellemes érzés volt hogy tudom hogy megizzadok. És nem éreztem azt az égő érzést a tüdőmben, amit a Plyo után...Szóval túl vagyok rajta, az a lényeg...Holnap mégegy nap, utána pihenőnap, juppppííí

Most teljesen tökéletesen és feszítettséggel (HAHA) csináltam a négyütemű fekvőt, de szerintem a békaugrások meg a többi lehajolós is hozzájárul hogy megintcsak érzem a hátam egy kicsit...Basszus, túl nagy tehert rak a hátra ez az Insanity.

Hazajöttem a hosszú hétvégére (mekkora alliteráció), úgyhogy most lesz házimunka rendesen, plusz szeretnék bevásárolni pár kelléket és előre főzni, hogy értelmesebben kajáljak. Ennyi a terv, jó éjt!:)

u.i.: Mi a zistenért tesznek a  natúr joghurtba cukrot???? :@

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr491835354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vandy 2010.03.13. 16:51:20

Szerintem jó, hogy itt már nem kell 3-szor ismételni a gyakorlatokat, csak itt nincs annyi ivás szünet az kár, és később még ehhez jön a Cardio Abs, az tök szupi.
Én meg a Disney gyerek joghurt oldalán néztem, hogy mennyi káros dolog van benne, mint pl. aszpartam és aceszulfam-K (együtt rákosító hatásúak állítólag). Jó mi? Viszont cukorbetegek is fogyaszthatják:):):)

Sjudit84 2010.03.14. 12:21:39

@vandy: Aha az a jó benne hogy nem kell turnusokat csinálni belőle, nem kell belegondolni hogy ÓÓÓ még kétszer meg kell csinálni...

Szemét egy világban élünk, mindenbe annyi mocskot beleraknak...
süti beállítások módosítása