Végre megismétlődött egy videó, így le tudom mérni mennyire hat rám az Insanity...ÉS IGEN! Sokkal jobban ment ma mint a hét elején! Hihetetlen hogy már egy pár nap elég volt ahhoz, hogy javuljon a teljesítményem! Bár mivel mostanában nem tornáztam, ezért ez várható volt...de akkoris.

A bemelegítést végigvittem, nem álltam meg, és nem is fáradtam el annyira, mint amennyire számítottam...sokkal flexibilisebb is vagyok, aztán próbáltam nem megállni a gyakorlatok közben, legfeljebb rendes fekvő helyett nőit csináltam, meg ilyesmi, izzadtam, de nem égett úgy a tüdőm és nem érzem magam olyan fáradtnak a torna után, inkább energizált...tök jó, nagyon jó kedvem van most ettől. Este viszont borvacsorára megyünk, úgyhogy kalóriafigyelés megint nem lesz. De ennyi kell...holnap úgyis pihenőnap. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr671836793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vandy 2010.03.13. 16:42:34

Rendes fekvő helyett én is az elején sok "rendetlent" csináltam, igaz nem nőit, hanem kevésbé hajlítottam a kezem, nem tudtam olyan mélyre nyomni. Ja és közben a gyakorlat végénél már nyögtem is hozzá :) Kb. két hét után már végig tudtam ezt a videót tornázni, úgy, hogy nem álltam meg egyáltalán.
(Ma pedig gyengék voltak a lábaim, remegtek, a power jumps-oknál kihagytam egy kicsit.)

FredYoong · http://fredyoong.wordpress.com/ 2010.03.13. 20:38:39

Judit, hát ez fantasztikus, óriásiakat fejlődsz!

Sjudit84 2010.03.14. 12:23:48

@FredYoong: Köszi!

@vandy: igen, a nyögés nekem is megvan, de tegnap nem volt senki itthon úgyhogy a végén mikor befejeztem akkor "Ez az, mindenki mehet a p*csába" kaliberű mondatok hagyták el a számat :D
süti beállítások módosítása