Akkor vissza a tornához a pihenőnap után. A bemelegítés jól megy már, nagyon izgatott vagyok hogy ennyire gyorsan észlelhető a változás. Most csak párszor álltam meg, ami nem megy az a Travelling Pushup (jobbra és balra kell menni fekvőtámasz közben), de a női fekvőtámaszból sokkal többet tudok már így is megcsinálni. A végén elkezdtem nézni a Godzillát, mert még sose láttam elejétől a végéig, de akkor már alig volt hátra valamennyi belőle, úgyhogy "multitasking" volt. :)

Ezután kipróbáltam egy tonhalas, zabpelyhes tojásos maszlagot, aminek az íze jobb volt mint a kinézete. Elméletileg ez a tökéletes kaja torna után... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr461842484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuzso1981 2010.03.16. 08:14:29

Hát azt a maszlagot hogy hoztad össze? :-D

Sjudit84 2010.03.16. 14:53:02

@zsuzso1981: Hát ugye mindig azt mondják hogy a zabpehely a legjobb kaja...aztán meg hogy a fehérje fontos (tonhal, tojás), meg láttam egy receptet a Youtube-on ahol zabpehelyből meg tonhalból csináltak fasírtot. De mondom, tényleg nem rossz, olyan mintha rántottát csinálnál csak kicsit pépesebb, nem olyan kemény tojásos. De teljesen ehető és mindent szeretek ami benne van, szóval nem esik rosszul.

zsuzso1981 2010.03.16. 15:14:55

És csak így összedobtad? Nem kell áztatni a zabpelyhet?

Sjudit84 2010.03.16. 15:39:06

@zsuzso1981: Namost, múlt héten másfajta zabpehelyből csináltam úgy látszik van amelyik teljesen pelyhes, a másik meg olyan mintha szeletekre vágnád (ha érted mire gondolok) a szeletes is gyorsan megfő, de a pehely az szinte 10 másodperc alatt...én majdnem bugyogó vízbe tettem, de csak annyiban hogy ne kelljen később leönteni róla, hogy olyan pépet képezzen. De a vastagabbal úgy csináltam múlt héten hogy fele víz, fele tejbe tettem és olyan lett mint a tejberizs, csak mivel nem teljesen tej volt benne, ezért kicsit ragacsosabb, de tök jó ízű lett. Szóval megfőztem a pelyhet, aztán tonhallal serpenyőben összekevertem, meg a tojást hozzá, aztán összerottyantottam, persze só ment bele..ennyi.

zsuzso1981 2010.03.16. 16:09:50

Tulajdonképpen a tejbezabi húsos-fehérjés változata.
süti beállítások módosítása