Mint ahogy a tegnapi torna, ez a mai se esett túl jól, ráadásul még utána jött a Cardio Abs is újításként, máskor ilyenkor már végeztem, nagyon rosszul esett még azt végigcsinálni, ráadásul nem is bírtam a legtöbb gyakorlatot sokáig csinálni...ÁÁÁ szóval kicsit lelankadt a lelkesedésem most, remélem ha holnap pihenek és a Fit Test-em hétfőn jól sikerül, akkor vissza tudok a régi kerékvágásba menni...

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr221855004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuzso1981 2010.03.20. 19:53:09

Ne add fel - bár tudom, úgyse fogod! Ha túl leszel a hullámvölgyön már jó lesz visszagondolni, hogy megcsináltad ilyenkor is.
Szerintem ez a jó idő hozta ezt a mozgással, nekem is nehezemre esett.

vandy 2010.03.21. 10:54:36

Én is a második hét végénél purcantam ki, aztán majd a hosszú videóknál szintén a második hét végénél. A pihenőnap után jobb lesz és egyre könnyebb, ne izgulj menni fog!

Sjudit84 2010.03.22. 11:03:33

Remélem...mert nem érzem magam túl motiváltnak most...
süti beállítások módosítása