Szóval megvolt a Fit Test. Most nem kellett közben megállnom és nem voltam olyan rosszul mint múltkor, viszont sokkal inkább leizzadtam. Nem tudom hogy az-e a jó technika ha figyelem az előző eredményeimet és akkor jobban nyomom a végén, mert tudom hogy többet kell csinálnom, vagy ne nézzem és csak bízzam magam arra, hogy így is úgy is jobb vagyok, mert ha nézném a lapot, csak azért csinálnék többet mert tudom mi volt az előző eredmény?
Ezt csak azért mondom mert mindig véletlen megnéztem az eredményeket, kivéve az utolsónál, és ott eggyel kevesebbet csináltam, mindegyik másik több lett. A globe jumps nem tudom mennyire hiteles, mert a saját szobámban csináltam és itt alig van hely, szóval nem ugrottam túl sokat jobbra meg balra, inkább majdnem egyhelyben...vagy mintha csak jobbra-balra ugrottam volna.
A Push-up Jacks-nél agyam nincs hozzá múltkor hogy tudtam annyit megcsinálni, mert most csak azért tudtam eggyel többet, mert tudtam mennyi az eredmény...A Low Plank Oblique-nál meg nem fértem el rendesen a szobámban...

Mindenesetre nem vagyok annyira elégedett, kicsit keserű a szájízem, nem tudom milyen eredményt vártam, de ennél jobbat.

MOVEDAY 1DAY 15
1. Switch Kicks6064
2. Power Jacks4045
3. Power Knees76103
4. Power Jumps2631
5. Globe Jumps911
6. Suicide Jumps1215
7. Push-up Jacks1213
8. Low Plank Oblique4847

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr951858812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nolyemi · http://irdietam.wordpress.com/ 2010.03.22. 11:47:27

ó, tök látványos a fejlődés!!! Tök jóóóóóóóóóóóóóóóó :)

Megnéztem az én fit-testemet, lenne hova fejlődni és bíztató, hogy te ennyi idő alatt milyen sokat fejlődtél - ez erősen motivál, hogy érdemes insanityizni :)

amúgy nekem is egy csomó feladattal az a bajom, hogy nincs helyem hozzá. Most is letöltöttem pár videót és néztem, hogy tök jó, tök jó, csak éppen falat kéne bontanom egyik-másik gyakorlathoz. Meg nem ártana egy-két kelléket is beszerezni (nem insanityhez, hanem tök jó kis Cathe-s videók vannak, amikre vágyom).

FredYoong · http://fredyoong.wordpress.com/ 2010.03.22. 14:27:05

Ne csináld már, attól hogy nem dupláztad meg az eredményeket, még óriásit fejlődtél!!!

nolyemi · http://irdietam.wordpress.com/ 2010.03.22. 14:46:26

ja, és szerintem azt is nézd meg, hogy a videón lévő emberek mennyit értek el. Simán van olyan, amiben hasonló szinten vagytok. Egy szinten lenni egy edzővel pedig nem semmi dolog ;)

zsuzso1981 2010.03.22. 18:39:11

Szerintem is jó az eredmény! Próbáld meg úgy csinálni a Fit Test-et, mint rendesen és hogy nincs előtted az előző eredmény, mert igen, így akaratlanul is jobban megnyomja az ember, bár mondhatjuk azt is, hogy most kihoztad a maximumot és legközelebb is...

vandy 2010.03.22. 21:48:00

Nekem a második Fit Testnél 3-ból romlott a teljesítményem, viszont 5-ből jobb lett. Szerintem a Power Knees az kiemelkedő lett Neked, nekem a 4.-nél lett csak 100 feletti. Amúgy, ha megnézem a 4. tesztem lett összeségében a legjobb, pedig azt hittem az utolsó lesz.
Ne keseredj el, nagyon jó ez, mindig magadhoz mérd az eredményt és ne másokhoz! Ügyes vagy, fejlődtél és fogsz is még!

vandy 2010.03.23. 06:27:26

A centiket és a súlyodat is mérted?

gyuri95 2010.03.23. 15:47:09

Szia! Nagyon szép eredmények.

Sjudit84 2010.03.25. 01:24:43

Köszi mindenkinek!

@vandy: Centiket első napon mértem, de csak a 35-iken meg a végén akarom majd mérni...addig csak hétvégén nézegetem magam a mérlegen...Elfelejtettem volna kiírni ide a kezdő méreteket? De szerintem kiírtam...de a Fit Testek alatt nem fogok mérni...mert azt akarom hogy mindenképp látványosak legyenek a számbéli változások...amúgy meg nem lennének azok, hiszen rólam annyira sok már nem fog lejönni, főleg hogy az étkezést nem tartom be.

vandy 2010.03.25. 14:19:08

@Sjudit84: Igen láttam kezdésnél a méréseidet, csak itt hiányoltam a Fit Test-nél, de így még izgalmasabb lesz. Súlyfelesleged nincs igazán, szerintem azoknál vannak látványosabb változások, akik többről indulnak, csak kérdés, hogy bírnák-e az Insanityt...

Sjudit84 2010.03.27. 17:18:59

@vandy: Hát ez az hogy kicsit ellentétes azzal amit reklámoz...mert ez nem a szokásos "tepedt vagyok ezért elkezdek tornázni" fajta videó...aki meg már a kitartás és a fittség miatt csinálja, az nem akar már feltétlen fogyni vagy ilyesmi...na mindegy...majd látjuk...az a baj hogy ilyenkor hétvégén annyira bezabálok hogy azt a kevés előnyt is visszahízom...nem jó ez így...:(
süti beállítások módosítása