Éééééés tessék....megint lógtam!!!! PFFF....Már majdnem eltelt a nap torna nélkül, de aztán felnéztem az "A könnyű nap tegnap volt..." feliratú Brutal Nutrition-ös poszteremre és mondtam magamnak, hogy "Erről van szó, nehéz, de meg tudod csinálni, nem mindenki csinálná, mások már lógnának, de te bírod a terhelést, te mindent meg tudsz csinálni!"...Ráadásul MSN-en feljött a szó az ex-eimről és ez annyira felidegesített hogy végig azt képzeltem, ahogy egy atlétikapályán futunk végig és le kell őket hagynom, mert ők puhány pöcsűek...:)

Viszont a Cardio Abs-t nem csináltam meg...már éjfél volt, lakótársam meg a barátja is aludt meg gondolom az alattam lévők is örültek az ugrálgatásomnak...és tudtam hogy úgyis csak keveset tudok helyhiányban megcsinálni ebből, szóval hagytam a fenébe...így is folyt rólam a víz...még mindig ez a legjobb az összes közül szerintem.

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr201866747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása