Megmutattam a szülőknek pár gyakorlatot mielőtt elmentem tornázni. Ki voltak akadva, hogy minek csinálok én ilyesmit...meg hogy nehogy aztán összeszedjek valami sérülést. Jó, nem mondom, kemény az Insanity de ha pl. atletizálnék vagy komolyabban sportoltam volna gyerekkoromtól fogva, akkor az edzéseken ilyesmit csináltunk volna...Na mindegy, mondtam én, hogy nálunk a sportolásnak sose volt akkora kultúrája mint más családoknál...

Van valami, amit megfigyeltem az utóbbi napokban. Minél több ideje csinálom az Insanity-t, annál jobban és többet izzadok a torna közben. Ez miért lehet? Nem hiszem, hogy az intenzitást növelném, mert szerintem beálltam egy szintre...Mindenesetre tegnap már a kézfejem is izzadt (ilyet még sose tapasztaltam) és a szemembe folyt az izzadtság, a felsőmből csavarni lehetett a vizet...

Egyébként kezdem már unni a videókat...változhatna már a program, bár tudom, hogy ezt a kijelentést még vissza fogom sírni, mert gondolom a második hónap brutálisabb lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr641879424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vandy 2010.03.30. 06:42:52

Én végig izzadtam, a pólómon nem maradt száraz folt sosem, és a homlokomról is törölgetni kellett az izzadtságot "ivás-szünetben", nehogy a szemembe folyjon. Felér egy szaunával is.
Én is már vártam, hogy változzon, viszont a hosszú videóknál meg azt hittem, hogy sose lesz vége, főleg a köredzéseseknek. Néha gondoltam rá, hogy kikapcsolom a felénél, és mára elég volt, de nem tettem. Te se add fel, kérlek!

Sjudit84 2010.04.04. 18:20:16

@vandy: Köszi, hát nekem mostanra már nagyon elfogyott a kitartásom és a türelmem sajna...
süti beállítások módosítása