Sjudit84 2010.04.04. 21:16

Összefoglalás

Az utóbbi napokban is tornáztam, csak lusta voltam írni. Sajna csak késő éjszaka tudtam tornázni és ilyenkor annyira elmegy már a motivációm. A térdem érzem mostmár majdnem egész nap, torna közben nem fáj vagy ilyesmi, de napközben lehet érezni. Ja és a bal oldalon a csípőcsontom és a combcsontom találkozásánál is érzem már legalább 4 napja, oylan mintha be lenne gyulladva az a rész...nyújtáskor mindig lenyújtom, nem tudom ez mitől van, lehet egyszer nem nyújtottam eléggé? Vagy túlerőltettem? Nem tudom...

Day 23 - Cardio Power & Resistance
Őszintén szólva itt mutatkozik meg, mennyire szívás ha az ember nem jegyzi fel rögtön a tornáit...nem emlékszem milyen volt, de biztos megcsináltam...

Day 24 - Plyometric Cardio Circuit
Unatkoztam, rossz kedvem volt, így az utolsó kört kihagytam...hát ez van...

Day 25 - Cardio Recovery
Húúú, na ez meg végképp unalom volt...a végén lévő egyensúlyos részt összecsaptam...nem jó így este tornázni, de mi a fenét csináljak??? 

Day 26 - OFF
Pénteken lett volna torna, de kihagytam...késő volt már és itthon nem kezdhetek el akármikor tornázni...maradt az, hogy majd vasárnap bepótolom a péntekit és akkor ez volt a pihenőnapom.

Day 27 - Pure Cardio
A pénteki edzés tehát szombatra csúszott...megcsináltam. Cardio Abs megint nem volt.

Day 28 - Plyometric Cardio Circuit
A szombati edzés vasárnapra került...de megvolt. Szóval végülis nem hagytam ki egy edzést sem, csak kicsit átvariáltam.

Ezennel vége az első hónapnak!
A következő hét a RECOVERY WEEK, azaz kicsit fel kéne töltődnöm a következő hónapra.

Tapasztalatok:
- Jó: a kondim csúcs, sokkal fittebb vagyok mint eddig valaha, kibírtam egy hónapot (ami számomra hihetetlen, ismerve a motiváltságom ilyen témában), nem lettem kilóban könnyebb és még centikben se tudom hogy van-e változás, de jobban érzem magam a bőrömben, nincs izomlázam
- Rossz: minden nap tornázni kell, szinte egész nap ott a nyomás, hogy vajon kihagyom-e ma vagy sem, izületeket túlságosan igénybe veszi, félek hogy a második hónapra nem fogom tudni fenntartani a motivációt

Azt hiszem ennyi, mindenkinek Kellemes Húsvéti Ünnepeket!

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr761894720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vandy 2010.04.06. 20:21:05

A hasgyakorlatokat nem ér elsumákolni!

zsuzso1981 2010.04.09. 22:08:50

Judit!
Megkaptad az elf cuccokat? Olyan kíváncsi vagyok!

vandy 2010.04.12. 19:17:43

Írj nekünk a Recovery hétről! Milyen volt?

Sjudit84 2010.04.12. 20:41:14

@vandy: Mondom, nem érzem úgy hogy hozzátesz valamit is az egészhez...ezért hagytam ki...

@zsuzso1981: Majd csak pénteken megyek haza, akkor derül ki hogy megkaptam-e az ELF cuccokat.

@vandy: Tetszett a Recovery week-en ez a torna egyébként, volt izomlázam tőle az első alkalom után, kicsit más volt, nem voltam ki mint a kutya, szóval tetszet...kár hogy kihagytam a pénteki meg szombati alkalmat...
süti beállítások módosítása