Nem írtam múlt héten, mert lusta disznó voltam...sajnos a tornák során is. Nagyon tetszett a Recovery Week alatti Core Cardio & Balance torna, de mégis kihagytam hétfőn, pénteken és szombaton is :'(((
Mindegy, gondoltam ez még elnézhető, ez úgyis egy light-osabb torna volt, végülis az volt a lényege hogy az első hónap után kicsit visszatérj a normálisba, pihenj, regenerálódj...mindenesetre nem sok motivációm van elkezdeni az új hónapot, megmondom őszintén...

Ma volt Fit Test, kikészültem rajta kicsit, de itt vannak az eredmények:

MOVEDAY 15DAY 36
1. Switch Kicks6467
2. Power Jacks4549
3. Power Knees103107
4. Power Jumps3132
5. Globe Jumps1112
6. Suicide Jumps1514
7. Push-up Jacks1314
8. Low Plank Oblique4765

 

Gyakorlatilag  csak a négyüteműben lett eggyel kevesebb, a többiben mind javultam még ha nem is sokat, akkoris...Az utolsó gyakorlatban meg nemtom eddig mit csináltam, most olyan könnyen hoztam össze sokkal többet, hogy...nem is értem eddig miért nem volt ennyi. Főleg hogy tudom múltkor alig tudtam a 47-et is kiszurkolni. Egyébként a közepén ott a Power Jumps környékén már nyögve vettem minden levegőt, nagyon kivoltam...most tényleg pár nap kihagyás ennyit jelent? Kész vagyok...

Viszont méredszkedtem is :P Erről majd holnap számolok be, mint ahogy a Max Interval Circuit-ről is, amivel ma még adós vagyok, nem tudtam volna a Fit Test után megcsinálni...

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr341915914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása