Előszöris lássuk a mérés eredményét...mielőtt belekezdenék, csak annyit, hogy bár kilóban nem lettem kevesebb, éreztem hogy mentek le centik a törzsemen...de persze a számokat látva mindig más az ember érzése. Örültem hogy "mellesleg" nem éreztem csökkenést, viszont akkor tulajdonképp égettem én zsírt igazán? Vagy csak az állóképességet növeltem? Volt így értelme elkezdeni az Insanity-t azon kívül hogy magamnak bizonyítsak? Hisz én azért a tornát nem feltétlen fitsségi okokból csinálom...

Na de a számok:

TestrészekDay 1Day 36
Súly62kg61kg
Mell85,5cm86cm
Derék73cm70cm
Csípőcsontnál89cm87,5cm
A legszélesebb résznél95cm95cm
Comb57,5cm57cm
Vádli34cm34cm
Kar28,5cm29cm

 

Mutassatok valakit akinek nőtt a mellbősége a tornától!:D:D:D
Mindenesetre a derekamról 2,5 centi lejött, ami hihetetlen!!!!!!!!!!!!
Sajna a rohadt combból szinte semmi...és a karom is nagyobb lett, de ez nem csoda hisz ennyi fekvőtámaszt még életemben nem csináltam.
Nem tudom mi van ebben a tornában de a derekat ezzel lehet úgy látszik faragni, hisz Vandy-nak is ezzel ment le valami 5cm.

Mindenesetre a mérés végén ezzel nagyon elégedett voltam. A combommal nem. Meg hát igazából nem tudom zsírból fogytam-e...a kilók szerint nem igazán. De mindegy na...

De ezek után jött csak a fekete leves...tudtam én hogy a második hónap keményebb lesz, de...ez a Max Interval Circuit...ez maga a pokol!
Olyan gyakorlatok vannak benne hogy eldobom az agyam!!! Az utolsó circuit utolsó ismétlését nem csináltam meg, igazából nem nagyon van helyem a szobában, ehhez több hely kell, meg folyt is rólam a víz...de most nagyon beparáztam...ha a többi is ilyen, hogy fogom ezt én egy hónapon át minden nap megcsinálni? Ráadásul rohadt hosszú!!! Máskor a bemelegítés meg a nyújtás után már csak kb. 28-25 perc volt hátra, most már kész voltam több ezer gyakorlat után, ránéztem a visszaszámlálóra és még akkor volt 28 perc hátra, mintha csak most kezdenék bele az első havi videókba!!! ÁÁÁÁÁÁÁ

Álljon itt egy kép rólam a végére...mert tetszik! Ezt a ruhát tavaly vettem, de nem akartam hordani, mert nem tetszett ahogy az úszógumim látszott benne. A hétvégén felpróbáltam...azért mindjárt jobb! Persze a fényviszonyok miatt jobbnak néz ki, de tényleg teljesen más érzés most felvenni ezt a rucit mint tavaly volt...:


A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr651918010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuzso1981 2010.04.13. 16:58:22

De jó ez a képed! Pont jó mértékben vagy izmos! :-) Ezt nem tudom máshogy megfogalmazni.

vandy 2010.04.13. 18:28:36

Nagyon csini vagy ebben a ruciban! Jó alakod van!
Képzeld ma mértem magam én is, és egyforma lett most a derékméretünk :), én már visszahíztam 3 centit, viszont a combomból ment le 2 centi. És a vége óta híztam 2 kilót:(
Írtam, hogy a hosszú videók szörnyen lassan telnek el, és az első két hét míg meg nem szokja az ember, addig nagyon fárasztó! Utána már nem vészes... csak kitartás!

vandy 2010.04.13. 18:30:32

A vádlink és a karunk is egyezik! :):):)

zsuzso1981 2010.04.13. 20:10:48

@vandy: És a magasság és a súly?

vandy 2010.04.13. 20:58:05

@zsuzso1981: Én 173 cm vagyok és 60 kg. Szerintem az is hasonló.

zsuzso1981 2010.04.28. 15:39:42

Judit!
Még régen, az elején írtál valamit a váltakozó súlyokról, talán naponta vagy sorozatonként, már nem emlékszem, csak ma beugrott, hogy valami volt.

Sjudit84 2010.04.28. 17:27:41

Ja én 171cm vagyok...súly meg 62 kiló, legalábbis akkor annyi volt.

@zsuzso1981: Milyen váltakozó súlyok??

zsuzso1981 2010.04.29. 21:27:22

@Sjudit84: Valami olyasmi volt, hogy egyszer nehéz súlyokkal kell, egyszer könnyűvel és ennek volt valami tudományos magyarázata, de már fogalmam nincs, valami külföldi oldalon láttad.

zsuzso1981 2010.05.10. 20:46:53

Most beugrott, hogy valami olyan oldalon olvastad, ahol valami régi ismerősöd amerikai címével tudtál regisztrálni....nem rémlik? Vissza kell olvasnom a blogodat és a hsz-eket? Jaj, annyira nem fontos, csak emlékszek, hogy még nagyon-nagyon régen, az elején említetted.

nolyemi · http://irdietam.wordpress.com/ 2010.07.17. 12:38:19

tényleg, Judit, mizújs veled mostanság? Nincs kedved valami blogos tájékoztatást nyújtani? Hogy haladsz sulival, önmagaddal, tornával, ilyesmi ;)

Sjudit84 2010.07.19. 11:26:56

@zsuzso1981: Szerintem a BODYFORLIFE-ra gondolsz. Egy magyar ismerősöm aki Hawaii-on élt, ő ajánlotta az oldalt, sztem még a linkjeim között is kint van...annyi a lényeg hogy 3 szettet kell egy gyakorlatból megcsinálni, és mindig emelni kell a súlyt...pl első szettben 10 kg, másodikban 12, harmadikban 14. De nem muszáj ennyivel. A lényeg az hogy az első szettben tudd a legtöbb ismétlést megcsinálni, az utolsóban meg épp annyit hogy még elég legyen (8-10 a minimum amennyit meg kell tudnod csinálni tökéletes technikával, ha ennyit se tudsz akkor nehéz a súly, vidd lejjebb és a maximum 15 kg, ha annyit simán kinyögsz, akkor könnyű a súly).

Noémi: Igazad van, nagyon elhanyagoltam a blogot, de most hogy nem utazom buszon annyit, nem szoktam írogatni...de majd megpróbálom felvenni megint a fonalat. Köszi :)
süti beállítások módosítása