Összevonom a két napot, mivel tegnap alig csináltam valamit. Elkezdtem egy Pilates videót, de nem tetszett meg hasizomlázam volt a tegnapi Béres Alexandrától és a Pilates köztudott, hogy semmit se ér ha a hasunkkal nem koncentrálunk oda, így abbahagytam.


Meg minél több Pilates videót próbálok, annál inkább rá kell jönnöm, hogy a Pilates for Dummies-nál nincs jobb...










Ezután gondoltam akkor jógázok egy kicsit, hogy kilazítsam a fájós izmokat ill. egyébkéntis a másnapi vizsga előtt jót tesz majd egy kis lazítás. Kipróbáltam egy videót, ami már sok ideje megvan, azért tartottam meg anno emlékszem, mert nehéz jógapozíciók voltak a gyakolatok között és mindig hiányolom a nagy kihívást jelentő pózokat, így elkezdtem Bryan Kest Power Yoga-ját, de abbahagytam azt is kb. 10-15 perc után mert marha idegesítő volt amiket a pasi mondogatott, meg az egész olyan buzis, mivel a pasi egy szál farmerban van és miközben ilyen jógás dumát nyom, tapogatja ott össze-vissza az embereket, szóval nekem elég volt belőle...:)


És tessék, sikerült is megtalálnom egy borítót, amin ugyanezt csinálja, most láthatjátok, hogy nem hülyeségeket beszélek...:)))


















Úgy terveztem hogy ma vizsga után délután elmegyek ugye a Kritikus testrészek tornájára, de elkövettem azt a "hibát", hogy bementem barátnőmnek szorítani a vizsgájára, ő meg utolsóként ment be, aztán meg még elmentem vele kajálni is (fene, megint lecsúszott egy gyros-tál:S...de azzal nyugtattuk magunkat hogy ebben legalább grillezett hús és zöldség van, nem pedig McDonald's-os:D) és mire észbe kaptam már fél4 volt, így nem értem volna oda az órára, ami nagyon bosszantott, mert kíváncsi lennék erre a tornára nagyon. Na majd jövő héten akkor...

Mindenesetre ma Elle Macpherson The Body Workout-ját szemeltem ki. Ezt is eltettem anno, hogy majd egyszer előveszem...Karen Voight állított össze egy gyakorlatsort és együtt tornázzák végig, kb. 50 perces, de nagyon hamara elmegy...Karen nekem az egyik legdurvább és legjobb SZAKEMBERnek számít az amerikai fitness szakértők közül, rengeteg videót adott már ki és mindegyikben lehet érezni a precizitást, a munkát, szóval mégha nem is szeretem annyira a tornavideóit, elismerem a szakértelmét és a pályafutását.



A videóról csak annyit hogy aerobik és erősítő szekciók váltják egymást, azt kell mondanom, hogy az aerobik részek nagyon gyengék, eléggé 80-as és 90-es évek stílusa van...az erősítő részek közül a kargyakorlatsor jó, a többi nem dolgoztatott meg igazából, a végén kb. annyira voltam leizzadva, mint a Béres Alexandra videók első 15 percénél...na jó, legyen 20...
Vagy az is lehet, hogy már ennyire erős vagyok, hogy meg se kottyan holmi kis edzés?:D:D:D

Mindenesetre ha másért nem, a szép táj miatt érdemes megnézni a videót...és Elle Macpherson miatt, aki nem igazán rémlett nekem (mikor ő sztár volt, én még nem nagyon érdeklődtem az ilyesmi iránt, hogy divat meg modellek). Annyira szép az a nő hogy nem igaz!!!!



Szóval oké, hogy régen a Sports Illustrated kedvelt modellje volt ill. őt illették a THE BODY névvel, mert hát nagyon szép az arca és a teste is modellnek való (bár a combja nekem túl vékony, de modellnek tény hogy teljesen tökéletes), de az hogy még most 44 évesen is milyen jól néz ki?!!!


Szóval szeretnék én MOST kinézni úgy, mint ahogy ő 40 felett...és ez egy kép smink meg minden nélkül, nehogy valaki azt találja mondani, hogy "úgy én is tudok szép lenni"...biztos vannak ráncai, de a teste az még mindig bombajó...Viszont nem hiszem hogy ettől a videótól lett ilyen...szóval nekem ez egy kicsit langyos volt...

Viszont a Béres Alexandrát mondom hogy nem bírom huzamosan, pont azért mert még két nappal utána is izomlázam van. Holnap megyek haza, valószínűleg tartok egy nap pihenőt, mert az izmaim nem bírják úgy, ahogy kellene...

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr33292816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csillagharcos 2008.01.10. 23:37:12

Ezen a jógás fazonon nagyon röhögtem... :) Conan, a kalandor... :D

A pilatestől én valahogy idegenkedem, bár az említett Pilates for Dummies-t én is kóstolgattam már. Azzal nem is volt gond, csak mikor élőben elmentem egy órára.

Végig csak feküdtünk, kilégzés-belégzést gyakoroltunk meg igen fura dolgokat, de csinálni nem csináltunk semmit, csak a haladók, de azok is furákat.

Értem én, hogy meg kell tanulni az alapokat is, csak hát bizarr egy óra volt, nem vágytam vissza. Azért majd még megpróbálkozom vele, jónak kell lennie, ha ilyen sokan esküsznek rá. Meg állítólag gerincproblémásoknak is nagyon jó.

Sjudit84 2008.01.11. 12:07:30

...és hallanád milyen dumát nyom miközben tapizza nagy átszellemült fejjel az embereket...:S :)

Hát én se értem miért vannak annyira odáig meg vissza a PILATEStől és sose fizetnék azért, hogy egy ilyen órára eljárjak de így otthon OK, de mondom, nem mindegyik videó....valami csak lehet tényleg benne, de ahhoz sokkal rendszeresebben kéne csinálni, ahhoz meg nincs kedvem.:)

UltraViola - Kasza Blanka 2008.01.12. 12:14:41

Sziasztok!

Judit, gratulálok a blogodhoz!

Múltkor láttam egy riportot Geszler Dorottyával, egy ideje pilates-edzőként (is) dolgozik. Ő azt mondta, a pilates nem fogyaszt, inkább átformálja a testet. De ettől függetlenül mindenkinek ajánlja.
Hát kérdem én, egy olyan embernek, aki 10-20-30 vagy még több kg felesleggel rendelkezik, való a pilates?

Akkor ne mondja azt, hogy mindenkinek ajánlja! Szerintem egy túlsúlyos ember nem tudja végrehajtani a pilates gyakorlatok többségét, talán csak 1-2 kezdőknek való gyakorlatot.

Én azt mondanám, hogy először le kell adni a felesleg nagy részét, és utána elkezdeni a pilatest, mert akkor van értelme annak, hogy formáljuk magunkat. Ha van rajtam 10 kiló plusz, mit érek el vele, ha a pilates átformál, és máshova kerül át rajtam az a 10 kiló? :))

Zsuzso100 2008.01.12. 16:03:00

Aha, én is így vagyok vele! Először adjam le a felesleget, aztán csinálhatom a pilatest. Meg igazából én azokat a tornákat szeretem, amiközben mozgok, ezért nem próbáltam még soha a jógát!
Lehet, hogy átfórmáódok a pilatestől, de a zsírréteg sajna felettemarad, bár egy jó diétával, vagy odafigyeléssel?!

Sjudit84 2008.01.13. 10:25:53

Sziasztok! Előszöris köszi a kommenteket!:)

UltraViola: Geszler szerintem olyan jól néz ki még mindig, nem csodálkozom hogy kiderült róla, hogy tornázik valamit. De szerintemis a Pilates nem a kövér emberek tornája, hisz eredetileg is táncosoknak meg katonáknak meg sportolóknak lett kifejlesztve.
Én viszont csinálhatnám, rajtam annyi felesleg nincs, de valahogy...nem is tudom, mindig azt hiszem hogy nem jól csinálom, mert egy csomószornem érzem hogy annyira hatna az a 10 ismétlés rám, mint ahogy mondják...
süti beállítások módosítása