Annyit beszéltem a Vitalitás-ról, hogy tornáztam is rá, de most azt hiszem jó sokáig elegem volt Alexandra tornáiból:D

Annyira utálom a comb és fenékrészt! Mostmár a fenékgyakorlatok is feljöttek az első helyre a leginkább utált gyakorlataim közé!:D Persze izzadás meg minden van és szokásosan kevés nyújtás a végén, de a környezet szép és a gyakorlatok hatásosak! Amit nem szabad kifelejteni, hogy hátizomgyakorlatsor is van külön, amit nagy plussznak érzek, főleg mivel sokat kellene belőlük csinálnom, mert rossz a tartásom!


Vasárnap nem volt kedvem még mindig ugrálni, úgyhogy csak egy "lightos" Power Half Hour videót csináltam meg:


Több videóból álló gyakorlatsor, hasonlóan a Great Body Guaranteed-hez, csak ezek fél órásak és sokkal intenzívebbek. Tony Horton nem lenne rossz edző, de agyamra megy a gyökér beszólásaival, úgyhogy inkább angolul nem tudóknak ajánlom!:)



Mikor 2007 nyarán rámjött a tornázhatnék, ez volt a fő tornavideóm, minden nap csináltam egyet, egy nap szünetet tartva hetente...GYŰLÖLTEM, azt kell hogy mondjam, semmi örömöm nem volt benne, izzadtam mint a ló, főleg mivel nyáron marha meleg van bent is a házban...szóval nem volt kellemes és örömteli a tornázás, de azért csináltam...de aztán egy külföldi út miatt abbamaradt a tornázás...

Most rászántam magam, hogy a combgyakorlatsort végigcsináljam és korántsem éreztem nehéznek, nem úgy mint tavaly...biztos hogy a meleg akkor nagyon megnehezítette a dolgom, de az is igaz, hogy úgy érzem, jobb kondiban vagyok...mondjuk ez mindenképp a Turbo Jam-nek köszönhető szerintem...

Ma, hétfőn pedig, ilyenkor éjfél környékén már végképp nincs kedvem ugrálni semmire, így ismét csak combra "gyúrtam"...mégpedig ezzel a videóval:

Ez a videó minőségileg egy házivideóra emlékeztet...semmi zene, szinte semmi vágás, csak egy edzőterem és egy kopaszodó hapsi, aki bemutatja a gyakorlatokat, amik bár legtöbbjük szokásos, vannak közte számomra eddig még ismeretlen gyakorlatok is. Nem feltétlen tartom rossznak, főleg mert van hozzá egy útmutató is, hogy hetente hogy kell felfejlődni ismétlésszámban ahhoz, hogy kb. 2 hónap alatt az első videó szintjén túl a másodikat elkezdhesd....de hát én nem szoktam ilyen kitartó lenni, hogy ennnyi ideig csak egy videóra tornázzak!:D

Panaszkodtam egy török ismerősömnek arról, hogy milyen nehéz diétákat betartanom, meg egészségesen táplálkoznom, mert drága és nincs pénzem rá...Szinte kikérte magának, miszerint Magyarországon nem drága a gyümölcs és zöldség és ha azt eszek, akkor lefogyok (ebből is látszik, hogy a pasik hogy értelmezik a diéta fogalmát: "egyél sok gyümölcsöt meg zöldséget és minden OK lesz....").
Hát ma nagy lelkesen 1500 forinttal bementem a boltba, hogy majd veszek valami gyümölcsöt, amit eszegethetek mikor rámjön a nassolhatnék, meg salátát estére, hogyha nem bírnám ki 6 után kaja nélkül, meg tönkölybúza kenyeret...stb, stb.

Két körtét vettem...500 valamennyi forintért...Ez már rendbetette az eheti diétám, mivel nekem ebből az 1500 HUF-ból egész hétre kellett volna reggelit, ebédet és vacsorát vennem. Innentől kezdve saláta kimaradt, kenyér nem lett véve, maradt a hűtőben lévő tojás és virsli...A hét további részében ezen és tarhonyán vagy sárgaborsón fogok élni....pfff...

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr17315614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mel 2008.02.05. 15:52:28

Hi!

Most tévedtem a blogodra, én is nagy fitness videó gyűjtő vagyok. Kajaügyben nekem bejött a wasa kenyér: 330 ft. körül van, DM-ben lehet kapni, olyasmi., mint a kétszersült. Kb. 22 szelet van benne,én egy vacsira általában 2-3 darabot szoktam megenni sonkával, mustárral, mikor mivel. Sokat fogytam mióta ezt eszem :-)

zsuzso1981 2008.02.06. 12:00:49

Na, ezt én is kipróbálom!

Sjudit84 2008.02.07. 10:46:08

Szia Mel, Üdv itt nálam!:) Igen, ismerem a WASA-t és végülis szeretem is, de mivel skót a második nevem, ezért én nem költök ennyit egy kenyérre meg nem is lenne keretem rá minden héten:D
DE azért köszi a tanácsot, látom Zsuzsónak bejön:)
süti beállítások módosítása