Tegnap boxmeccsre sikerült csak elaludnom...éjjel 4-kor egy rémálom miatt nem tudtam aludni, szóval 10 után keltem fel...ezután a nap egy bazi nagy veszekedéssel kezdődött, mely közben többször belevágva az asztalba, szétszórtam mindent a szobában és hát a kezem is fájt utána...majd egy adag bőgés, ami majdnem hányásba ment át, annyira felstresszeltem magam...ezek után tenisznézés, bámulás magam elé...

Délután elindulás feleslegesen, látom a sok boldog embert, nekem meg fáj a szemem és legszívesebben láthatatlanná válnék...
Nem találom otthon akit keresek, majd később MSN-re feljőve ő is időt akar mint reggel...mindenki időt akar tőlem...marha idegesítő lehetek...ráadásul pasiknál mindenki ismeri ez mit jelent!

A fenének vagyok én kedves és önfeláldozó...amíg egy szemét qrva voltam, sose szenvedtem ennyit...egyszer vagyok kedves, akkor meg idő kell...és VELEM mi lesz??? Amikor az időnek vége, mosolyogjak mintha semmi sem történt volna, addig meg leszarják hogy mi van velem?

Ezek után hogy a fenébe tudjon az ember lánya bármilyen szinten is értelmesen gondolkodni, tornázni, tanulni, bármit csinálni??? :'(((((


 

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr471074730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuzso1981 2009.04.20. 21:03:10

Akármennyire is fáj, de szépen zárd le a dolgokat! Nem kell idő...azalatt is reménykedsz, jobb előbb, aztán ha mégis, akkor teperjen szépen utánad!

Sjudit84 2009.04.21. 19:41:31

OK, lezárnám, de melyiket?:D:D:D

Majd egyszer elmesélem hogy is van ez...
süti beállítások módosítása