Sjudit84 2009.06.19. 14:51

Sorry

...nem írtam egy ideje.

Megvagyok, tartom az 59-60 kilót. Hát sokkal jobban érzem magam így...naponta egyszer elmegyek a tükör előtt és megállok, megnézni, hogy még mindig annyi vagyok-e mint gondolom.:)))

A következő hét eléggé sűrű lesz, hétvégén költözök a koliból, hétfőn az utolsó vizsga (a szünet előtt), aztán Depeche Mode koncert Pesten (jupppppííí), utána egy hétig meszelés itthon (közben vérvétel és doki az adenomám miatt), utána pedig július elsején repülök ki Törökországba és vissza se jövök 26-áig.
Na csak ennyi lesz:)))

Viszek ki Turbo Jam DVD-t, szerintem lesz elég lehetőségem kint tornázni, mert hát pasi napközben dolgozni fog és hiába szervezte le nekem angolul nem beszélő barátait, mindig biztos nem fogok velük lógni. Már előre félek anyósjelölttől (aki az első két hétben nyaralni lesz szerencsére), mert ő mindig teletömne kajával.

Úgyhogy legközelebb már csak onnan írok:)

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr791195542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BombaÉvi 2009.06.19. 18:02:26

Köszönöm a választ, megpróbálom azt a tornát! Sok sikert a vizsagádhoz, aztán pedig jó pihenést a nyárra!

zsuzso1981 2009.06.19. 21:09:23

Nahát megint török pasi? Legalább tengerpartra mész??? :-D Mert akkor nagyon-nagyon foglak ám irigyelni!!!

Zsú - Csodanő.hu · http://csodano.hu 2009.07.10. 13:18:00

Szia!

A blogomban ( csodano.blog.hu ) tervezem egy "így csináljuk mi" rovat elindítását, ahol összegyűjteném a fogyókúrázó, és erről blogot vezető Nőket, akiknek az értékrendjük is stimmel (nem 30 kiló vasággyal az álomcéljuk, pl.). Tetszik, ahogy csinálod, szeretnélek Téged is meghívni!

Ha érdekelne, és szívesen részt vennél egy ilyen "nagy összefogásban", szólj! A megvalósítás 1-2 héten belül várható!

Ezért cserébe szívesen felajánlanék egy 20%-os kedvezményt a Csodanő Fitnesz Videó portálon!( www.csodano.hu )

További sok sikert kívánok Neked a súlytartáshoz/fogyáshoz, ami épp kell... ;)

További szép napott!

Zsú - Csodanő

zsuzso1981 2009.07.11. 12:50:39

Judit!
Igencsak el lehetsz kint foglalva! Melyik városban vagy?

zsuzso1981 2009.07.26. 22:34:05

Nos, hazaértünk kérem szépen?
Mesélj!

Sjudit84 2009.07.29. 20:34:31

Zsuzso: Nem megint hanem még mindig. Voltam tengerparton is de csak két napra, akkoris fújt a szél mint állat és tele volt a képem homokkal:S De azért jó volt :) Edirnében (Drinápoly) voltam,illetve Enezben a tengerparton.

Csodanő(Zsú): Bocsi de nyaraláskor nem olvastam a blogom úgyhogy gondolom már lekéstem a jelentkezésről...
Ha nem akkor írj feltétlen, szívesen benne lennék!:)

Jabba Light 2009.08.30. 08:09:39

Szia Sjudit84!

Most találtam a blogodra, ami vicces véletlen, mert pár órán belül repülünk Törökországba. Esetleg azt elmesélhetnéd, hogy lehet Törökországban nem hízni 10 kg-t 3 hét alatt? :)

Sjudit84 2009.08.30. 11:40:29

@Jabba Light: Szia, a blogod címe nem valami tetszetős számomra, remélem nem azt takarja amire gondolok. Jó neked hogy Törökországba mész, annyira irigyellek, olyan szép Isztambul!!!! És ráadásul 3 hétig??? TE SZEMÉT:D:D:D
Hát ők is sok kenyeret esznek, fehéret természetesen, azt ne egyél. Egyébként a magyar kaják zsírosabbak, szóval...ha itthon meg tudtál lenni akkor ott is meg tudsz. Nemtom hotelban leszel-e vagy valami családnál, családnál könnyebben hízol, hotelben valszeg te ki tudod választani mit egyél...

zsuzso1981 2009.08.30. 14:30:53

Én All Inclusive-on leszek...próbálok minél kevesebb szénhidrátot enni és ahogy néztem van naponta torna, konditerem...biztos minden nap 2 órát fogom használni! :-)

Sjudit84 2009.08.30. 16:12:19

@zsuzso1981: ÚÚÚTÁÁÁÁÁLLLAK TÉGED IS!!!
Mindenki Törökországba megy???:'(((((

Hmmm, nem igazán tudok jó török számokat mondani ha nemtom mi az izlésed, de itt van pár dal amit én nagyon szeretek (nem TIPIKUS török dalok, de török popzene, ez megy mostanában kint mindenhol:

(végülis Törökországban a legalpáribb török popdal is törökös beütésű)

Demet Akalin: "Toz Pembe" (Rózsaszín por)
www.youtube.com/watch?v=zROFjynruFY

Demet Akalin: "Affedersin" (Bocsánat)
www.youtube.com/watch?v=AgbakljxlIk
(Ez a dal engem mindig a nyárra emlékeztet)

Hadise: "Evlenmeliyiz" (Össze kellene házasodnunk)
www.youtube.com/watch?v=9uvi1xZwu30

Yalin: "Ah be kardesim" (Ez asszem azt jelenti hogy Ó barátaim)
www.youtube.com/watch?v=MtyBB_5dfiQ

De ha lassú szám kell tőle:
Yalin:"Hersey sensin" (Te vagy a mindenem"
www.youtube.com/watch?v=V8Tn_86-GII

Nekem pedig ez volt a kedvenc számom amíg kint voltam:
Yusuf Güney:"Heder oldum askina" (Meg ne kérdezd mit jelent a címe)

Hú, ha nem ilyenre gondoltál, akkor írj milyenre! Vagy népzenére? Mert olyat is tudok...

Sjudit84 2009.08.30. 16:12:55

Merre mész Törökországon belül egyébként?

zsuzso1981 2009.08.30. 18:05:12

Köszi, jók lesznek, így már el tudok indulni youtube-n, mert ennél több szám kell, gondolom megint sok képet csinálunk.

Hova megyünk? Alanya. :-)
www.holidaycheck.com/hotel-travel+information_Hotel+JOY+Pegasos+Resort-hid_30634.html
Remélem még strandidő lesz szeptember végén!

Különben is, Te most jöttél haza egy hónap után, úgyhogy szavad sem lehet! :-)

Jabba Light 2009.08.31. 07:12:11

@Sjudit84: ha az anorexiára gondolsz, akkor nagyon nem :))))))
egyébként valóban tőlük loptam a címet, de raktam bele egy kis csavart.

olvass bele, és meglátod.


Törökországban körbe-körbe utazgatunk a csajommal + még egy párral. most Isztambulban vagyunk, aztán Kappadókia, a végén egy kis tengerpart. Egyébként eléggé backpackerben nyomjuk, inkább az utcán fogunk kajálni.

Nehezen tudok ellenállni az itteni lepényeknek, szénhirátos-húsos cuccoknak, sörnek, ... sőt ami azt illeti az ellenállás gondolatáig sem jutok el :)

mondjuk az a szerencse, hogy itt nagyon könnyen lehet jó minőségű, friss zöldséghez, finom húsokhoz jutni, és a legtöbb ilyen lepénycuccba nem raknak élesztőt. Szóval alapvetően megoldható az egészséges kajálás. ja, és az édességet viszonylag könnyen kikerülöm.

meg a tervek szerint rengeteget mozgok. (most pl a parton futottam.)

Asszem ennyit fogok tenni az ügy érdekében, aztán majd meglátjuk, milyen hatása lesz rám. most első a pihenés. meg a feltöltődés. (nem úgy :))

zsuzso1981 2009.08.31. 10:07:55

Jabba!
Húha...az nagyon szép kirándulás lesz!
Mi most egyhelyben leszünk, de talán ott is feltalálom magam.
Hallottam, hogy az édesség nagyon édes...na, így én is ellen tudok állni, ha kevés ch-t eszek nagy gond nem lehet!
Valami fényképalbumot nem raksz fel utána a netre, szívesen megnézném!

Sjudit84 2009.09.01. 10:44:20

Zsuzso: Igen, de én másért megyek ki...Bár épp ma reggel volt már megint balhé (mint majdnem minden héten)és elküldtem a halál f*szára...

Jabba Light: Az biztos nagyon jó lesz! Nem értem a sörnek miért nem tudsz ellenállni, szerintem Magyarországn is iszol olyat mint ott. Egyetek halat, az mindenhol van és könnyen el lehet készíteni ha csak simán grillezed!

Zsuzso: Hát én szeretem az édességet de valahogy ott tényleg nem jók....vagy annyira csömör hogy két falatnál több nem megy le, vagy csömör:D Szóval amikor csinálnak egy átlag sütit és két napig cukros lében áztatják, utána legszívesebben azt kidobnád az ablakon vagy hozzájuk vágnád és ordítanád hogy "ti hülyék vagytok???azt a jóóóó sütit ezzel elrontani!":) De komolyan...

zsuzso1981 2009.09.01. 21:50:37

@Sjudit84:
Akkor "no para" nem lesz édesség és szénhidrát, cserébe fitnessterem és aerobic.....ha-ha, jó vicc!

Sjudit84 2009.09.02. 10:01:23

@zsuzso1981: Ó nehogymár:D Most kibírod azt a nyaralást...aztán vesd bele magad:D

zsuzso1981 2009.09.02. 19:46:42

Így van...úgyis tél jön, lesz időnk szépen lassan formálódni. Csak az bosszant, hogy olyan szépen lement tavaly és most a lustaságom miatt vándorolnak vissza a kg-ok, de legalább tudom, hogy hol hibázok és nem mondogatom azt, hogy nem is eszek mégis hízok...

Sjudit84 2009.09.08. 10:38:27

@zsuzso1981: Hát nekem is az a bajom hogy hiába tudok télen formálódni, akkor úgyse látszik annyira mint nyáron rövid cuccokban!

zsuzso1981 2009.09.13. 11:50:47

Judit!
Tudsz valami megbízható török időjárás-előrejelző oldalt?
Köszi!

Sjudit84 2009.09.15. 07:00:35

@zsuzso1981: Húúú hát ilyesmit még sose kerestem...úgyhogy nem...

zsuzso1981 2009.10.02. 17:02:22

Mint bennfentes! Tudsz igazán jó gözleme receptet? Ami itthon, nekem is sikerülhet.

zsuzso1981 2009.10.03. 10:42:43

Zenére visszatérve! Írhatnál 1-2 népzenés linket is, meghallgatnám...még nem tudom, milyen hosszúra tervezem a diavetítős filmem és mennyi zene kell alá. Köszi!!!

Sjudit84 2009.10.08. 14:22:22

@zsuzso1981: Bocsi hogy csak most válaszolok. Zenére visszatérünk, most egyetemről írok, majd küldök pár dalt, bár én az igazán NÉPI zenét sosem hallgattam törökben, de majd kérek pasitól linket. Vagyis amit hallgatok az a Fekete tengeri parti zene, de az más...mármint attól függ ugye melyik részéről akarsz népzenét, mert eléggé változatos. A Fekete-tengeri az gyors pattogósabb...kicsit megőrülős, azt nagyon szeretem:D Majd hozok videót róla...De azt hiszem te is rá tudsz keresni ha beírod Youtube-ba azt hogy "Karadeniz music" vagy "Karadeniz region". Ilyen gyors hegedűszólam jellemzi, szerintem rá lehet ismerni...és az emberek sorban állva táncolnak rá, rángatva a karukat:D
Jó fejek...:)
Milyen volt az út egyébként????

Gözleme...hmmm, a tésztára mármint vagy a töltelékre? Mert mindenki tudja, de legtöbben már készen veszik és nem bajlódnak a tészta részével, a töltelék meg (mivel nálunk reggelire volt), csak sima kecske vagy juhsajt volt, megolvasztva benne és mellé ettünk salátát, nekem ez elég gyengus volt, tudtam volna tobbzódni bele egy csomó mindennel, biztos máshol máshogy eszik, mi így ettük...MIket ettél még?

zsuzso1981 2009.10.08. 19:40:49

Csak kíváncsi lennék a népi zenére, de mindjárt rákeresek...ez is jó. De hogy már stílusos legyen és ennyire különböző, akkor Anatoliai zene kellene.
Milyen volt az út? Hát szuper jó, csak haza kellett jönni, maradtam volna még. 35 fok volt, baromi meleg tengerrel, kb. 28 fokos. Nem nagyon jártunk semerre, csak Alanya és Side (mi Avsallar/Incekum-ban voltunk) Szóval nagy-nagy pihenés volt.

Gözleme: akkor ezt feladom..nem nagyon csinálják...majd azért lehet próbálkozok. Töltelék a hotelben juhsajtos volt, de valahol volt krumplis is, és édes - na azt nem ettünk.
Ettem mindent, bár az a baj, hogy nem esznek disznóhúst, és én a csirkét annyira nem szeretem és a natúr halat sem, de volt döner, fasírt-szerű, ezerfajta zöldség, fini sütik....
Képeim:
zsuzsi1981.spaces.live.com
Pár kép kiszedve, mert összesen elég sok lett:
forum.index.hu/Article/viewArticle?a=93926545&t=9039317
forum.index.hu/Article/viewArticle?a=93990895&t=9039317
És ezek nem saját képek:
forum.index.hu/Article/viewArticle?a=93991312&t=9039317

zsuzso1981 2009.10.08. 19:42:11

Ja, és ami nagyon ízlett, a joghurt. Nem a tipikus csomósodásgátló adalékos, látszott, hogy "házi" ízesítésű, mert nem egyenleges színű volt...és ízletesebb is volt.

Sjudit84 2009.11.23. 12:37:08

Fasírt: köfte
Ja a joghurt ott fasza nagyon, meg az ayran, az a joghurtital amit csinálnak belőle, az melegben annyira frissítő. Joghurtital meg ak öfte erős zöldpaprikával, friss kenyérrel, na az nagyon fasza....

Most nézem a képeket: húúú micsoda választék volt!!!
süti beállítások módosítása