Sjudit84 2008.01.08. 12:57

2008. január 7.

Sajnos megint kihagytam két napot...otthon egyszerűen nem tudok tornázni! Egyrészt ott vannak az őseim állandóan, másrészt a TV és a DVD lejátszó a nappaliban van, ami TV-t ugye nem egyedül használom, tehát nincs sok lehetőségem tornázni. Meg reggel mindig az ebédet kell csinálni meg takarítani, ha otthon vagyok, délután 2 órát várni kell ebéd után, amikor meg már pakolhatok és jöhetek vissza...:S

De ma este elmentem Tae-bo órára.
Az egyetemen kötelező 4 félév tesit csinálni; amikor még kolis voltam, a szobatársam elvitt az első Tae-bo órámra. A tesi tanszék vezetője, Lenténé Puskás Andrea tartja az aerobik, alakformálás, step és tae-bo órákat.
Hát kb. ott indult el a torna-mániám; nagyon jó, hangulatos órák ezek, olyan igazi izzasztósak, jó zenére...és mivel kötelező félév, ezért ingyen vannak. Viszont mindig vannak esti órák, vizsgaidőszakban is, ami egyetemistáknak 300.-FT, "külsősöknek" pedig azt hiszem 400.- FT, ami, akárhogy is nézem, nagyon megéri.
És ezek az órák mindig bebizonyítják, hogy társaságban könnyebb dolgozni, nem tud az ember úgy lustulni, mint otthon. Annak idején úgy jegyzett meg Andi az óráin, hogy mindig mosolyogtam az óra közben...ez azért volt, mert nagyon élveztem...De hát van, amikor még ennyi pénzem sincs és olyankor nem tudok menni. Meg a step nem tartozik a kedvenceim közé, mert nagyon felgyorsítja a szívverésem...meg tegnap a tae-bo is; azt hittem még 5 perc és összeesek. Andi szerint karácsony után mindig ilyen az első óra, de hát én ünnepekkor is tornáztam, jobb állapotban kellene lennem! Mindenesetre kész voltam teljesen...de hát ez volt a lényege.:)

Szóval ha valaki debreceni, feltétlen ajánlom neki ezt az órát, ha nem a tae-bot, akkor a többit, sőt most kedden és csütörtökön indul egy pilates+fitball óra is a "kritikus testrészek"-re...
















Nem kell a Pussycat Dolls-os csajokat senkinek se bemutatnom szerintem; számomra ők a tökéletes lánycsapat megtestesítői (ha van egyáltalán ilyen), szépek, jól táncolnak, mindegyiknek eszméletlen jó alakja van...és még a dalaik is jók. :) Ez a jó a táncban, ha elég intenzíven csinálja az ember; szerintem a táncosoknak van a legszebb alakjuk a világon...

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr67289417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása