Sjudit84 2008.01.13. 10:22

2008. január 12.

A tegnapi napom nagyon optimálisra sikerült úgy érzem: reggelire két pohár banános, tejes turmixot ittam, délelőtt tornáztam a Turbo Jam Cardio party Mix 1-re, ebédre nagyon kevés gombalevest és spenótos tésztát ettem, uzsonnára megint egy tányér levest meg egy melegszendvicset, vacsorára pedig párolt krumplit és répát egy kis vajjal meg aszalt barackot...

A családom és a környezetem viszont nagyon meg van gagyulva...állítólag a szomszéd néni is arról panaszkodik anyámnak, hogy én mennyire túlzásba viszem már a fogyókúrázást és már nagyon sovány vagyok!!!!
Én nem értem őket...hogy mondhatják, hogy sovány vagyok? Nem vagyok anorex, hogy torzult testképem lenne, de tényleg...csak azért mert két éve felhíztam az egyetem mellett 70 kilóra, nem azt jelenti hogy most sovány vagyok! Ráadásul egy éve mentem vissza 63-65 kilóra és ugyanennyi voltam érettségikor is!!! Tehát nem változott semmi és azóta én egy kilót nem fogytam, nem tudom miért jön mindenki már fél éve azzal hogy én mennyit fogyok, mikor egy dekát se! Csak valahogy máshogy oszlik el rajtam a háj mint középsuliban, ez nagyon viccesen hangzik de így van...Mindenesetre én nem vagyok sovány! Lehet hogy a 70 kilós énemhez képest igen, de egy átlag fiatal karcsú lányhoz képest nem! Ááááá, annyira nem motivál itthon senki hogy az már fáj! A legjobb példa erre, hogy miközben ezt írom, anyám idetett elém egy szaloncukrot...:S:S:S

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr51295371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuzso100 2008.01.13. 12:41:42

:-)

Majd mi motiválunk!
Látod, mégse a kiló számít!
Lényeg, hogy Te jól érzed magad, mint mondtad, rákaptál már az ízére. Én ma is kihagytam a tornát, mert éjszakás voltam, majd holnap! Ma inkább még bóbiskolok még egy kicsit!

Csillagharcos 2008.01.13. 22:00:22

Ma nekem elmaradt a centizés, sőt Karen Voight is, mert a nővérem (akinek a szigorlatára kéne tanulnia) elűzött a számítógépemtől, mert sorozatot akart nézni. :D Így (ennek nálam még nincs nagy gyakorlata) főleg emlékezetből való tornázás maradt híradónézés közben, meg jó 20 perc gerinctorna papírról. Összesen bő egy óra, de volt, mikor a híradót bámultam. :)

Amire ma büszke vagyok - az nem éppen a vasárnapi ebéd :))), hanem - az, hogy nem szegte utamat semmi és tornáztam ma is dacolva az elemekkel. :)))

Karen Voight-ért nem fáj a szívem, mert ma "csak" valami jóga-nyújtás lett volna.

A 7 napos program nem olyan nagy durranás. Be van kalkulálva 7 napba x alkalom (általában 3) erősítés (has, kar...), kardió, nyújtás, és ezeket variálva jut minden napra 30 perc torna. De pl. a has program ugyanaz a szerdaiban is, meg a szombatiban is. Csak egyszer kardió van mellé, egyszer jóga nyújtás. És így tovább, vannak ismétlések.
Plusz szerintem egy menüs DVD-ről válogatta össze valaki jólelkű a napi adagokat, így valamelyik nap nincs bemelegítés vagy levezetés, belevágva, azt természetesen azonban nem szabad kihagyni.

Ami a pozitívum azonban, hogy a kardió része alaposan helybenhagy (ez is a gyengém, mondjuk); jó a zene, élvezetesek a gyakorlatok. Meg bízok Karen V. a szakmaiságában annyira, hogy rábízom magam erre a programra, és tudom, hogy van benne minden, nagy baj nem lehet.

Az erősítések sem túl nehezek, de nem is olyan könnyűk. Tényleg csak az az előnye, hogy 7 nap alatt mindent erősít egy kicsit, mindent nyújt. Én azért dolgozok még mellé szándékom szerint és csak azért csinálom egyenlőre, hogy legyen mihez nyúlnom, amikor nincs kedvem válogatni, mire kéne tornázni. Plusz amit te is mondtál: az se biztos jó, ha minden nap valami gyökeresen másra tornázunk.

Itt ez a link, itt magyarázza el 7 napos programot: www.karenvoight.com/store/clip.asp?filename=SPDVD1&title=Sleek%20/%20Slim%20Physique%20For%20The%20Week

Sjudit84 2008.01.14. 23:47:25

Zsuzso: Na azért nem úgy van az! Nem csak azért tornázok hogy jól érezzem magam energiailag:D
Holnap lemegyek a DM-be venni hullámcsatot és szembenézek a zsírszázalékmérő izével is:D

UltraViola:Köszi a linket!

Sjudit84 2008.01.18. 10:11:47

Bocs,de inkább kihagyom...
süti beállítások módosítása