Akkor csak szépen sorjában: 3-án Turbo Jam (a második kedvencem a Punch, Kick and Jam mert nagyon jó zenéje van és mint minden Turbo Jam, energiával tölt el és jó kedvem van utána), 4-én megcsináltam a már említett PUMP IT UP videók közül az Ultimate Dance Workout-ot, míg 5-én Turbo Jam cardio és 6-án a második Slim in 6 videó jött.

Szóval már elég sokat beszéltem erről a videóról, Deanne Berry adja az utasításokat, nagyon jó a zene, lehet izzadni benne keményen és táncos. Mi kell ennél több? :)

A végén van egy kis hasizom, fenék és kargyakorlatsor, de az nudli...meg persze nyújtás, az még OK.





Kb. egy éve (ha nem több ideje) van meg nekem ez a videó és MOST ELŐSZÖR SIKERÜLT VÉGIGCSINÁLNOM! Ennek nagyon de nagyon örültem, bár mondtam hogy belül érzem hogy változtam és hogy fittebb vagyok, de azért most mégis volt egy szemmel látható eredmény. Amikor már majdnem feladtam, mindig jött egy lassabb rész (persze direkt így van felépítve) és így nem hagytam abba sose.

Tegnap voltam egy bulin, ahol az egyik barátnőm megjegyezte hogy kisebb lett a mellem (ennyit az egyetlen pozitívumról a testemen)...szóval valszeg csak fogytam valamennyit, de persze honnan legelőször? :S :(
A barátom ennek nem fog örülni:D Mondjuk ő sose mondta hogy fogyjak le vagy ilyesmi...de azért mondjuk megnézném én melyik pasi nem örülne annak ha a barátnője testileg jobban nézne ki...bár a fene se tudja, hiszen tegnap volt a 2 és fél éves évfordulónk, nekem nagyon fontosak ezek a dátumok,  és a pasim megintcsak elfelejtette, mint eddig mindig...úgyhogy nagyon jó hangulatban Slim in 6-eltem. :'(

VÉGRE eljutottam a DM-be és megnéztem a testzsírszázalékom!:))))

Szóval íme az eredmények:
Magasság: 169 cm (igazából 171 vagyok, csak mire kihúztam magam, már lemért a rohadék:D)
Súly: 62,2 kg (nem kerekítünk, hehe)
Testzsír százalék: 22,5%
Zsír tömeg: 13,9kg
Zsírmentes tömeg: 48,3 kg (LOL, ez minek mérni? Zsírmentes úgy se leszek sose:D)
BMI: 21,8 (normál 20 és 24,9 között van)

Szóval ennyi...most valaki ebből mondja meg hogy fasza-e a testzsír százalékom vagy sem, mert én nem tudom:D

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr96329141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuzso100 2008.02.07. 12:54:21

Én arra hajtok, hogy 20 alatt legyen valamivel a testzsírszázalékom.
Most télen nem szívesen mérem meg magam, mert van rajtam egy csomó ruha, és azt mindet rászámolja!
Bár lehet, hogy rászánom magam.
Egyébként azt hiszem a 20 % az jó!

Csillagharcos 2008.02.08. 20:11:48

Helló mindenki!

Mostanában nem nagyon tornátztam és össze-vissza ettem mindent. Olyan nehéz ilyenkor visszarázódni! De az a fő, hogy ne adja föl az ember.

Nézegettem a Nagy Fogyást, attól mindig erőre kapok lelkileg, nem semmi, amit ezek az emberek elértek. Nehogy már akkor én ne tudjak 10-15 kilótól megszabadulni, ha nekik sikerült 50-től...

Olvasgattam még fogyis cikkeket és az egyikben azt mondja Béres Alexandra (és ezt máshol is olvastam), hogy azért fontos a kardió edzés (az a legfontosabb a fogyáshoz), mert felturbózza az anyagcserét - nem csak a gyakorlatok idejére, hanem utána még akár 24-36 óra hosszat fokozott égető módban működik a szervezet. Ezért lenne fontos lehetőleg max. másfél naponta kardiózni.

Ezért most próbálok legalább 10 percet kardiózni mostanság naponta. A SHAPE kardiós videóját kóstólgatom ecélból: 10 perces különböző stílusú tánc ihlette gyakorlatsorokból áll, de NAGYON NEHÉZ A KOREOGRÁFIA! Én ma fél órán keresztül az első 10 perces blokk mozdulatait próbáltam kibogarászni és nem jutottam a végére! Mindazonáltal élvezetes (lesz, majd egyszer) és nőies.

Aztán 30 perc Karen Voight napi adag (poci és jóga nyújtás). Nem vittem túlzásba az utóbbi napokban, ezért kis diétára fogtam magam, és bár figyelek, hogy ne koplaljak és ésszel táplálkozzam, olyan gyengusnak éreztem magam, hogy tegnapelőtt 7 perc kardiótól kidőltem. Mindegy, az a fontos, hogy az ember ne adja fel! Puszi mindenkinek!

Zsuzso100 2008.02.09. 08:42:48

Csak így tovább!!!!

Sjudit84 2008.02.09. 21:21:22

Zsuzso: Köszi, neked is kitartást!:)

Csillagharcos: Én is nézem a Nagy Fogyást, de pl. hiába fogytak le, az Anitának nagyon ronda volt a karja, ahogy a sok bőr ott maradt a fogyás után, meg most olvashatod, hogy nekem is a mellem most kisebb lett, szóval kezdem úgy érezni, hogy mégse akarok én lefogyni...mert az a kevés jó dolog így eltűnik, ami volt bennem...

Azért szeretek egyébként este edzeni, mert utána márnem eszek és úgy érzem hogy méginkább kijön a torna utáni anyagcsere felpörgetés és zsírégetés...De én egyébkéntis legtöbbször Turbo Jam-et csinálok, úgyhogy a cardio-val nincs gondom...bár azon is gondolkodtam, hogy lehet hogy a mellem a sok ugrálgatástól nyúlt így meg és ez ellen meg nem nagyon lehet sztem semmit tenni, még a sportmelltartóval sem.:'(

(Tisztára depressziós lettem ettől a mell témától most hétvégére, bocsi hogy ennyit kesergek rajta, de tényleg....)

Még nem próbáltam a SHAPE-et, mindig akarom, de aztán találok valami mást helyette:D
De majd...

Azt mondom neked Csillagharcos, meg neked is Zsuzso, hogy láthatjátok hogy lassan két hónapja elég kitartóan tornázok és van hatása (most ne a mellre gondoljatok, hanem arra hogy fittnek érzem magam és érzem belül a változást és van kedvem tornázni), tehát próbáljatok időt szakítani rá, még akkoris ha az csak este van...utána sokkal jobban fogtok aludni és ahogy Chaline mondja, mindig ARRA emlékezzetek, hogy ha tornáztok, a végén milyen jól érzitek magatokat és mennyire örültök hogy ma is tornáztatok és nem hagytátok ki.:)

Csillagharcos 2008.02.09. 22:22:18

Igen, ha tornázom több napon keresztül, olyan jól érzem magam, hogy nem is értem, ha ennyire jó, és tudtam is, hogy jó, miért nem tornáztam??? :)
Ha meg nem tornázom napokig, annyira nincs kedvem rászánni magam, hogy nem is értem, hogy tudtam máskor MINDEN NAP tornázni.
Szóval egyszer hopp, másszor kopp.
Most hopp van, úgyhogy hepi vagyok és teszek is róla, hogy így maradjon. :)

Judit: nekem van legalább 10 kiló súlyfeleslegem (neked nincs ilyen problémád), úgyhogy ezért kardinális kérdés nekem a táplálkozás.
Alexandra azt mondja, aki fogyni akar, annak eleinte 70%-ban a táplálkozáson, 30%-ban a mozgáson van a hangsúly és ez az arány az ideális testsúly felé közeledve kiegyenlítődik. Végül is logikus. Azért most igen visszafogottan és egészségesen táplálkozom. :) Holnap mérlegelés, kíváncsi vagyok.

Csillagharcos 2008.02.09. 22:26:57

Jah, a legfontosabbat kihagytam: mindig a mellemből fogyok én is legelőször, meg más is. Az Ég engem is szép nagy lökhárítókkal áldott meg, szeretem is ezt, de nem zavar, ha egy kicsit kisebb lesz, marad elég úgyis.
Egyébként a mellemen kívül - úgy érzem legalábbis - a csuklómon látszódik még meg elsőnek a fogyás. :)
A hasamból utoljára... :)))
süti beállítások módosítása