Sjudit84 2008.07.01. 21:18

2008. július 1.

Nem hiszem el hogy még nem írtam erről a két videóról, amikről ma akarok...Ezekre tornáztam az elmúlt két napban (vagyis tegnap és ma). Először valami táncosabbat akartam, kevésbé megerőltetőt, ma pedig nem akartam ugrálni, de erősíteni így se úgy se árt.

Különben rájöttem, hogy most hogy így izzadok, sokkal jobban érzem magam egy-egy torna után, mivel mit lát az ember ha befejezi a tornát? Hát azt hogy folyik róla a víz, ergo olyan érzése van hogy "Na ma aztán igazán megdolgoztam", tiszta pozitív pszichológia az egész!:)

A PUMP IT UP széria második videója ez, a BURN IT LOSE IT, igazából annyira nem jó mint az első, hisz az a szívem csücske (ill. a legutóbbi kiadott, mert marha jó a zene és a koreográfia abban). Ez a videó inkább bokszos, vagyis eleve egy ringben tornáznak, illetve a szekciók is bokszkifejezések alapján vannak elnevezve és hát sok ütés és rúgás van benne, de természetesen van egy táncos rész is.
Deanne Berry ebben és az első videóban szerepel instruktorként csak, amit ugye én nagyon sajnálok, hisz ismét csak kedvesen magyaráz és nagyon bírom a stílusát. A számok nem rosszak alatta (egyik kedvencem Fedde Le Grand "Put your hands up" c. száma is rajta van), de azért egy-két dalt kihagynék belőle. Kellemesen megizzad az ember vele és jól is érzi magát, miközben koncentrálnia is kell hogy megjegyezze a lépéseket, de én ezt imádom benne. Igazából az erősítős részt nem csináltam meg (mondjuk eleve kevesellem is), de másnapra izomlázam lett...de ez szerintem a puhányságomból adódik.:)

Alexandra utolsó előtti videója az EGYENSÚLYBAN ÖNMAGADDAL, szerintem mostanában ez ill. a LIVE videója sikerült a leggyengébbre. Többek között azért is erre tornáztam ma, mert tudtam hogy végig tudom csinálni anélkül hogy belehalok...bár gondolom ettől is izomlázam lesz holnapra, de ez korántsem olyan megerőltető mint az ÚJ KIHÍVÁS pl.
Nincsenek súlyzók, csak a saját tested használod ellenállásként benne, ami jó annak, aki nem akar bevásárolni eszközöket a tornához. Viszont tele van egyensúlygyakorlatokkal, ami megint csak valami üdítő újítás Szandi részéről. Így azonban olyan érzésem van, mintha 40 felettieknek lenne kitalálva a torna, az az igazság hogy "nem elég brutális"...de ez lehet csak az én véleményem. Mivel a videó a nemrég kiadott könyvet egészíti ki, ezért lenyugtatom magam, hogy ez egy teljes életmódváltás része, vagyis olyanoknak írodott, akik eddig valószínűleg nem mozogtak eleget, tehát lassan kell építkezniük és arra végülis tényleg jó...szóval nem rossz a videó, csak hát a megszokotthoz képest kicsit könnyebbnek érzem. Attól függetlenül Szandi nagyon kedves és lelkesítő ezen a DVD-n is véleményem szerint, viszont örökös kifogásolt részem benne a nyújtás, ami ismét csak kevééééééés.

Azt hiszem mára elég is ennyi. Holnap vissza kell mennem albérletkeresés miatt Debrecenbe, ráadásul búcsúbulit is tartunk, szóval alkohol...:S De valahogy azt jobban megbocsájtom magamnak mint az ételt.:)
Most legalább 2-3 napig nem fogok sajna tornázni úgy néz ki, mert pasim előtt nem kezdek el grimaszokat vágva és izzadva Rékára tornázni.:)

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr18548659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása