Nem tűntem el, vagyok továbbra is. Volt egy darab nyaralás ugye, utána elkezdtem tornázni megintcsak. Csak zabáltunk végig, tiszta rosszul vagyok magamtól, KÖVÉR VAGYOOOOK!!!
Réka még mindig bazi nagy izomlázat csinál, alig bírom, de azért csinálom. Viszont nem akar lejjebb menni a rohadt mérlegen a mutató, még mindig 65-öt mutat, nem igaz. Viszont azt is kezdem hinni hogy baj van a mérleggel, mert minden nap elállítódik egy fél kilóval a nulla jelről, és be kell állítanom mielőtt rálépek; máskor ilyen nem volt.
Megnéztem magam a barátom mérlegén is, na az meg többet mutatott, úgyhogy kiakadtam...(tudom hogy azt mondják hogy nem a mérleget kell figyelni, de nekem ez fontos)...így el is döntöttem az aznap a nana.hu-n olvasottak alapján, hogy ma léböjtöt fogok tartani.
Gondoltam egy nap nem a világ vége és különbenis biztos jót tesz majd. Fogorvoshoz is ma akartam menni, de közben jött egy eredményem a nőgyógyásztól, így oda kellett visszamennem (mondanom se kell, újabb gyógyszerek, mert valami gyulladásom van...hát nem igaz, már semmim se egészséges???).
Egész nap BIO répalevet és paradicsomlét ittam, meg csalános teát (úgy natúr, no cukor)...közben anyám oldalast sütött, majd meghaltam...de mikor a dokihoz mentünk, már fájt a fejem is, úgyhogy itthon egy darab bébiételt benyomtam, amivel remélhetőleg nem rontottam sokat azon, hogy nem bírtam ki szilárd kaja nélkül egy napot. Nemtom hogy tudják ezt mások kibírni akár egy hétig is (jó ott azért néha esznek is).

De azért csak volt így is valamennyi értelme ennek a kínzásnak ma...

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr71600431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuzso1981 2008.08.04. 22:40:20

Júúj, én nem bírnám ki.
Egyszer kitaláltam, hogy megcsinálom a turbó diétát....aha....este megettem egy gyros-t, mert nem bírtam! Úgyhogy erről ennyit!
De neked gratulálok.
Nekem hiányzik a szilárd kaja, nem bírom ki! Meg általában a diétákat, hogy salátát egyek....azt nem nekem találták ki...ez a baj...ezért nem fogom soha elérni azt, amit szeretnék. Csak sporttal azért nem megy, főleg nem a derék-has vonalról. VAlamit azért kiagyalok. Persze változtattam, kevesebb kenyeret eszek, amit lehet azt anélkül (főzelékek, sült husi...) és amit megeszek azt is általában reggel.
De emellett még valamit ki kell agyalnom.

Sjudit84 2008.08.05. 10:35:33

Hogy lehet az hogy megjelent a kommented anélkül hogy elbíráltam volna?
Na mindegy...:)

Na, az lett a dolog vége, hogy este még megettem egy almát, mert majd belehaltam már a dologba. De így is 1 kg minusz lett...sajna ma az vissza fog jönni.:(

A több napos léböjt alatt egyébként lehet enni. Meg ezt legalább könnyű megvalósítani, mert nem kell hozzá egy csomó ismeretlen és drága kaja.

Sajna igen, kéne a diéta is ahhoz hogy bizonyos helyeken eredményt lássunk...:'(((

Noémi · http://nolllyemi.freeblog.hu 2008.08.05. 15:15:29

léböjtkúra? kibírhatatlan... ti ketten zsuzóval olyan dolgokat csináltok, ami számomra megvalósíthatatlan :S
büszke vagyok rád!

amúgy a nyárban a legjobb és legrosszabb dolog a nyaralás... merthát nyaralni jó, csakhát ott jól meghízni, már kevésbé. Bár én egyszer amikor anyuékkal voltunk nyaralni, egy hét alatt tök jól tovább fogytam. Mert délelőtt a hűvösben még tornáztam kicsit, anyuék ebéd után mindig pihiztek, akkor is tornáztam, mert unatkoztam bent a lakásban, este vacsira mindig grilleztünk, csak húst ettem zöldséggel, utána pedig mindig legalább egy órát sétáltunk. Persze ez régen volt és nem ugyanolyan, mint amikor most a barátokkal elmegyünk és egész nap eszünk, iszunk, strandon lángost és gofrit eszünk ;)

zsuzso1981 2008.08.05. 15:59:13

ÉN is pont ma tapasztaltam, hogy beírt Noémi, és nem jött róla e-mail!

Noémi · http://nolllyemi.freeblog.hu 2008.08.05. 18:34:37

na de Zsuzsóé megint láccik, az enyém meg nem :P

Sjudit84 2008.08.08. 14:55:43

Nem tudom miért van hogy valakinek a kommentjét be kell engednem, valakié meg csak simán megjelenik.:S na mindegy...

Zsuzsi 2008.08.09. 03:04:10

Noémi! Mert én milyen dolgokat csinálok, ami Neked megvalósíthatatlan?
süti beállítások módosítása