Ezekben a napokban is Turbo Jam ill. két torna volt terítéken, amit még eddig nem próbáltam (Davina McCall és Claudia Schiffer lábgyakorlatai).

Majd ezekről írok máskor, de most fel akarok tenni egy-két képet. Gyakorlatilag most van két hónapja, hogy elkezdtem tornázni.
Úgyhogy nem bírtam tovább, csináltam képeket...Még 2007 nyarán csináltam magamról fotókat, mikor el akartam kezdeni ugyanígy tornázni, de aztán csak pár hét lett belőle...

Íme:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Tudom, hogy sokminden nem látszik, de nem voltam olyan kövér mint a Nagy Fogyásban lévők, hogy annyira látványos legyen a fogyás, de ha máshol nem, akkor az első képen azért látszik hogy a törzsem feszesebb lett, meg úgy mindenhol ezt érzem...jobb lenne a látványosabb változás, de nekem már ez is nagyon meglepő volt. Éreztem én hogy változtam valamennyit...:)

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr47342652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuzso1981 2008.02.19. 06:45:47

:-)
Nemcsak azon, mindegyiken látszik!!!
Legalább már látod az eredményt! És ez csak a tornától van! :-)
Csak így tovább!

Sjudit84 2008.02.23. 12:52:38

Igen, köszi szépen!:)
Meg remélem ez nektek is motiváló lesz majd!
Tudod a szokásos klisé, "ha nekem sikerült, nektek is fog" :D

imre3340 2016.02.22. 19:07:43

szia szerintem jó alakod van
süti beállítások módosítása