Dögöljek meg, én ilyen melegben nem vagyok képes tornázni!
De nem is nagyon kell, mert nem híztam vissza semmit, kb. 60 kg körül lehetek. Lenne mit formálni, de mostanra ennyi...majd ősszel visszatérek. Tényleg, harmincvalahány fokban nem lehet tornázni, és mióta szedem az allergiagyógyszerem, úgy kiüt, hogy képes lennék délig aludni, nem hogy még felkeljek reggel csak a torna kedvéért...

Na lássuk csak mi történt az utóbbi hetekben:

1. Temetés, anya 3 év rákbetegség után májusban halt meg, nem voltam ott, mert vizsgára kellett készülnöm, utolsó esélyes, szerencsére legalább az meglett. Egy vizsgám maradt szeptemberre, persze az a legnehezebb. Utolsó év következik remélem végre, már annyira de annyira elegem van az egyetemből hogy az nem igaz. Ráadásul tandíjas is vagyok, ami nem mindegy.

2. Két héttel a halála után a hatodik érzékem, ami soha nem csal meg, arra késztetett, hogy belenézzek faterom telefonjába, amiből kiderült (a Nokia elmenti a kimenő üzeneteket, de a technika-zseni faterom ezt nem tudta) hogy ő már megtalálta a következő alanyt anyám után, és az SMS-ek szövegéből kiindulva, nem újkeletű a dolog. Ez faterom második esélye volt nálam, egyszer már ellőtte ezt tíz évvel ezelőtt, úgyhogy leordítottam a fejét és elköltöztem otthonról. Azóta anya magánnyugdíjpénztáros visszakapott pénzéből meg kisebb melókból, tanítványokból élek, szűkösen. Nagyon kellene valami meló, mert nem tudom hogy fogom az egyetemet meg a lakást fizetni szeptembertől. De nem adom fel (míg egy darabban látsz). Apámtól pénzt én többet nem kérek az tuti. Az ilyentől nekem semmi nem kell többet...Ilyen az élet, 180 fokos fordulatot vesz egy pillanat alatt. De én nagyanyám unokája vagyok, túlélő...
(Az egyetlen pozitívuma a történetnek hogy azóta bátyámmal sokkal jobb viszonyban lettem, voltam náluk kétszer és tök jól elvoltunk...)

3. Nézegetem Youtube-on egy ideje Dan McDonald videóit (liferegenerator a Youtube userneve) aki csakis nyerskoszton él. Nem értek TELJESEN egyet vele, de mindenesetre nagyban hozzájárult ahhoz, hogy sokkal több salátát és gyümölcsöt fogyasszak (értsd úgy hogy minden nap). Mivel most pénzszűkében vagyok, ezért megint vissza kellett vennem, de ha lesz állásom, tutira visszaállok rá. Annyival jobban érzem magam, hogy hihetetlen! És amikor gyümölcsöt eszek, egy idő után teljesen elfelejtkezem az édességekről! Abszolút nem kívánom őket! Otthon van egy gyümölcslékészítő, el kéne hozni, apám úgyse használja, mert Dan marha jó italokat kreál, mindenkinek ajánlom hogy nézze meg a videóit! Megnéztem a Supercharge me c. filmet ami szintén erről szól.

4. Torna semmi nem volt sajna már legalább két hónapja, mint ahogy mondtam, nem tudom magam rávenni ilyen melegben. De járkálok egy csomót meg izzadok, szóval...azt mondom egyébkéntis hogy az ember egész évben azért dolgozik hogy nyáron jól kinézzen, és nem nyáron dolgozik azért hogy évközben hogy nézzen ki. Szóval most szünetelek egy kicsit.

Azt hiszem ennyi...:) Augusztusban lesz a szülinapom, amire egy orrpiercinget kérek, mert évek óta akartam, de mindig mások megmondták hogy mit csináljak a saját testemmel, muterom meg ex-hapsim ellenezték...hát mostmár egyik se fogja...úgyhogy megcsinálom.
Ezen kívül lesz egy hét nyaralás az egyetemi csoptársakkal, nagyon várom már hogy egy kicsit legalább vízközelben legyek és kikapcsolódjak. És ti hogy vagytok?

u.i.: Ja és mint az kiderült, a második szakasz első pár napja után abbahagytam az Insanity-t...szokásos motivációs probléma...de engem már az is meglepett hogy eddig bírtam.



A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr722160716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FredYoong · http://fredyoong.wordpress.com/ 2010.07.19. 15:03:48

Minden jót Neked, Judit, sok erőt és kitartást!

nolyemi · http://irdietam.wordpress.com/ 2010.07.20. 11:47:04

naigen, az első kettő gondolathoz már a fb-on sem tudtam mit hozzászólni :( nem vagyok jó az ilyesmiben, hogy mit kell ilyenkor mondani. Én ilyen esetben a "leave me alone " típus vagyok, és mindig azt hiszem, hogy mások is ilyenek és a "do unto others as you would have them do unto you" elvén inkább bölcsen hallgatok :(

a harmadikra reagálva: tök büszke vagyok rád és egyben eszembe is jutott, hogy milyen szánalmas dolog, hogy ennyire pénzkérdés (is) az egészgéges kajálás :( Pedig ennek kellene alapvetőnek lennie és nem luxusnak számítania :( Persze nálam ugyanez a helyzet. Például amikor nem otthon kajálok, megveszem az ebédemet hatszáz ft-ért (diákkedvezménnyel), ha rizst/krumplit kérek hozzá, de 300-al drágább ugyanaz a hús, ha zöldséggel eszem :S És ez csak egy része...
süti beállítások módosítása