Talán majd most?

Két napja újra elkezdtem...mert már nem bírtam tovább.
Fogtam a Turbo Jam DVD-ket és nekiálltam. A könnyített, kevésbé ugrálós verziót csinálom most, ami rossz, mert úgy szeretem ezt a tornát és alig tudom magam visszafogni, de ha nagyon ugrálnék, biztos érkezne az ősöktől a rosszalló nézés.:)

Rájöttem miért nem akartam egy éve nyáron kitartóbban tornázni; a nagy melegben az ember extrán izzad és ráadásul a fülledt levegőben nem is olyan kellemes. Folyt a hasamról a víz mint még soha...de azért örülök neki, hogy újból elkezdem, hiányzott már a mozgás az az igazság, meg alig tudok magamra nézni.:S

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr42544423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Noémi · http://nolllyemi.freeblog.hu 2008.06.29. 14:20:31

welcome back :D
a nyár tényleg szíves emiatt :( Én ilyenkor mindig egy szál bugyiban és topban tornázom, amit az anyám nem annyira méltányol. de megőrülök másképp.
A nyár nekem még durván szívás, mert nálunk mindenki trombózisban hal ki (genetikailag jól el vagyok látva), meg bénák a vénáim és a melegben már a puszta létezéstől is fáj a lábam. Ilyenkor nem is tornázhatok mindenfélét... Persze ez az állapot változó, mert tavaly például nem bírtam semmi mást csinálni, mint Pilates-ezni, idén meg még elég jól bírom.
De tény, hgy akármilyen jó eddzettségi és egészségi állatpotban van valaki, a teljesítményt jócskán visszaveti a hőség. Úgy kellene, hogy a tornázás idejére hirtelen kora tavasz lenne, de amikor meg mutogatni akarjuk a megtornáztatott testünket, akkor nyár ;)

Sjudit84 2008.06.29. 15:10:02

Én is most ilyen kevés cuccban tornázok. De miért nem tetszik anyukádnak? Gondolom nem az utca közepén tornázol:D

Most azért vagyok befordulva, mert az jut mindi az eszembe, hogy mire változás látszik rajtam, már megintcsak ősz lesz és sok ruha lesz rajtam és nem fogom tudni mutogatni ha sikerül valamit változtatni:D

zsuzso1981 2008.07.03. 14:32:52

Judit!
Lesz még jövőre is nyár! És akkor meg legalább bomba leszel! :-)

Sjudit84 2008.07.16. 11:58:58

Hát ja, de ez annyira még most nem vígasztal! Én most akartam az lenni:D
süti beállítások módosítása