Sjudit84 2008.07.06. 14:28

2008. július 6.

Hazajöttem és rögtön neki is akartam valaminek kezdeni, de nem volt kedvem Turbo Jam-elni, ugrálni és izzadni...persze ilyen időben csak azt lehet...

Végül ezt próbáltam ki:

Ez a "Nagy Fogyás" amerikai változatából készült videó, amiben az ottani tréner és résztvevők tornáznak. A címe kettős jelentésű, hisz a BIGGEST LOSER szó szerint azt jelenti hogy "A legnagyobb vesztes", de persze itt a kilók elvesztéséről van szó. Én a 20 perces intenzív cardiót csináltam meg, aminek másnap érzem is a hatását a fenekemen rendesen, egyébként nem rossz, a 20 perc is teljesen elég, csak hiányzik a nyújtás nekem a végéről.





A másik viszont, hogy az étkezést egyszerűen képtelen vagyok betartani...tegnap is rákaptam torna után a szalonnára meg a főtt kukoricára, ami az egyik kedvenc nyári kajám, ráadásul a barátom este tömérdek pattogatott kukoricát csinált, mire átmentem hozzá...:'((((

Hogy fogok valaha így kinézni?

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr23555711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Noémi · http://nolllyemi.freeblog.hu 2008.07.07. 09:04:02

ez nem az, amin úgy van, hogy a végén külön fájlban megvan a cool down? Persze lehet, hogy keverem...

Sjudit84 2008.07.16. 11:59:36

De, lehet, közben azon gondolkodtam hogy anno nem töltöttem ezt le végig, mert annyira nem tetszett, szóval valszeg a Cool Down részt lehagytam...

Noémi · http://nolllyemi.freeblog.hu 2008.07.16. 22:03:47

meg assszem ez volt fent rapidon, kivéve a cooldown meg a warmup mert az pandós volt. (Ja, pandó annyira fantasztikusan jó, hogy grrrrrrrrrrrrrr :S Belassult a gépem tőle ezerrel. Nem azonnal, hanem kábé 2-3 hónapja van fent a program és most ért el odáig, hogy a memória kilencvenakárhány százalékát használja. Ezt nemén találtam ám ki, az okos öcsikém csekkolta.)
süti beállítások módosítása