Sjudit84 2008.07.16. 11:50

2008. július 16.

Na akkor íme a beszámolóm Réka új DVD-jéről:

Előszöris tudom hogy ez nem nagyon számít, de nagyon tetszik a borító design-ja. Eleve a rózsaszín (pink inkább) trendi szín, meg tetszik az írásmód. Mindenki tudja hogy hogy állok Rékával, eddig nem tornáztam a videóira, bár úgy gondolom nagyon hatékonyak a tornái, de nem bírom a sipítozó hangját...mindenesetre a kedvenc fórumomon már annyira beharangozták, hogy gondoltam kipróbálom. Mint ahogy a címe is mutatja ("Napi 20 perc önmagadért"), 20 perces tornákból áll, egy a felsőtestre, egy a hasra, egy a combra és egy a fenék és csípőrészre...A legnagyobb pozitívum, amit mondhatok, hogy a ZENE NAGYON JÓ BENNE! Hamvai PG igazán kitesz magáért és egy csomó jó bulis slágert hoz a mai napok zenéjéből! Legalább egy biztos, a zenét nem fogom olyan hamar megunni (a Turbo Jam-ben és a Les Mills BodyJam-ben is ezt szeretem a legjobban, hogy jó a zenéje). Aztán azt kell mondjam hogy a gyakorlatok nagyon hatásosak (mint ahogy már írtam, combizomláz 3 napig tartott, kar és vállizomlás mára virradóra van, de mivel nem bírtam súlyzóval végig a 20 percet, így csak enyhe az izomláz, de érződik), viszont Réka a sok magyarázás miatt néha kiesik az ütemből vagy a gyakorlatokból egyik oldalra többet csinál mint a másikra. Ez úgy gondolom hogy kibírható. Emellett löki a sódert most is, de fele annyira se idegesítő mint az előző videóin, lehet rászóltak...:D:D:D
Azt kell hogy mondjam, hogy engem nem nagyon érdekelnek az ilyen lelkesítő nyálas dumák, de valahogy mégis jó hogy olyanokat mondogat hogy együtt képesek vagyunk rá, meg hogy itt van és segít, vagy hogy bebizonyítjuk hogy ebben is jók vagyunk...
Szóval azt kell hogy mondjam hogy ha erre a nyárra ajánlhatok egy DVD-t, ami jó és megéri, akkor ez az!

Úgy érzem hogy van kedvem tornázgatni megint, viszont ez csak nem lesz jó ha nem étkezek normálisan mellé. Sajna a meló ugrott, így Alexandra Súlykontroll menü még várathat magára egy darabig. Na akkor nézegettem a 90 napos diétát, amiről nagyon sok jót hallok, de nekem olyan bonyolult ez az egész!!!
Eleve biztos én vagyok szőke, de nem mindig tudom mi a szénhidrát meg mi a keményítő! Meg hát itthon nem így csinálja anyám a kaját és miattam nem fog más kaját csinálni! ÁÁÁ szóval olyan nehéz! Ezért szimpibb pl. az Update, mert ott itthoni kajákat reklámoznak, mert pl. Szandi kajái olyan drága és bonyolult és nem házias kaják...Na mindegy, majd lesz valahogy...

Ma listát fogok vezetni arról, hogy mit eszek meg, félek hogy a nap végén ha megnézem, brutális lesz!:D

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr30570732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása