Sjudit84 2008.10.24. 16:08

2008. október 24.

Tegnap már nem bírtam tovább és mozognom kellett valamit. Nagyon szép volt az idő, de még ez se volt elég ahhoz, hogy kimenjek futni...

Aztán mivel nem hoztam haza magammal a torna DVD-imet, ezért lenyomtam 30 percet a gyaloglógépen, ami nem a kedvencem, lehet ezt már leírtam valahol, mert mivel nemtomhány %-os dőlésszögú ezért nagyon megerőlteti a vádlimat és a bokámat. De mindegy, benyomtam egy kis rádiót és ki voltam így is már akadva, így lementem 30 percet. Bírtam volna még tovább de már meguntam. Így is a legtöbb amennyit eddig mentem rajta az 15 perc volt, tehát ez mindenképp rekordnak számít. És éreztem is hogy jól esett a lelkemnek hogy végre csináltam valamit (persze tegnap egész nap takarítottam meg mosogattam de azt én sose számítom testmozgásnak). Bár így is max. 150 kalóriát égettem el (mert kiírja az a kis szerkezet) ami semmi!!!!

És ezen a gyaloglógépen mindig olyan lassan mennek a méterek is, szerintem én másfél km-et nem 30 perc alatt teszek meg, persze itt "hegynek fel" kell menni, az azért nehezíti az ember dolgát...ma megyek fodrászhoz, teszek valamit azért hogy kicsit értelmesebb legyen a fejem:)

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr28729885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuzso1981 2008.10.29. 15:24:02

ÁÁÁ...végre! Már napok óta fel sem néztem egyikőtök blogjára sem...mert mindig változatlan volt...erre micsoda lemaradásban vagyok!
Hajrá!

Kerstyn 2009.04.19. 20:30:11

Sziasztok! Most találtam meg ezt a blogot, én is szeretnék egy jó pár kilótól megszabadulni, csatlakoznék hozzátok.
Judithoz lenne kérdésem is: milyen gyaloglógépe van? Mert nekem is van egy, de szerintem hiányzik belőle valami, mert felül van a kapaszkodója, így nem tudok ráállni a két talprészre, csak ha hanyatt esek. Nekem egy Hammer Air Runner-em van. Szeretném használni, de a neten sem találok hozzá semmilyen információt. ha tudsz segítenél?

Sjudit84 2009.04.19. 23:36:05

Szia Kerstyn, üdv a blogon!
Megtaláltam a NőkLapjaCafé fórumon a topikodat, megnéztem a képet, nekem nem ilyen gépem van, nekem sima gyaloglógépem, ami olyan mint egy futógép, hogy alul egy fekete szőnyegszerű valami van, és azon kell járni...mint egy mozgó járda...

Ismerem ezt a fajta gépet, van amelyikhez két kézrész is van hogy ellentétesen tudd mozgatni a kezed meg a lábad ahogy kalimpálsz előre-hára. Nem igazán értem a problémád, de gondolom az a baj hogy pont egyvonalban van a fogója a talprészekkel és nincs kihagyva hely a testednek, nem?

Biztos nem hiányzik valami belőle? nem tudtok visszamenni oda ahol vettétek? a leíráson nem szerepel még valami? vagy a rajzon?

Tényleg én se találok ilyen névvel semmit, csak kocsikat, meg egy ilyen holdjáró cipőt aminek airrunner a neve...

A Tele vagy TV SHopnak volt ilyen gépe még régebben, bár annak karja is volt, mint amit a fórumon elküldtek képet...

Bocs, nem igen tudtam segíteni...
süti beállítások módosítása