Sjudit84 2009.04.18. 12:18

2009. április 18.

Hányan mondták már nekem hogy "nincs is semmi baj a testalkatoddal, nem tudom miért akarsz te fogyni"...
Ezt a képet húsvétkor készítették rólam, egy számomra igencsak előnyös ruhában, valamiért úgy néz ki mintha nem lenne nagy hasam benne, tényleg áldja az Ég azt, aki megtervezte.:)

CSAKHOGY!!!!

Én nem így nézek ki igazából...
Lásd lejjebb...

 

 

 

 

Igen, ez a baj a Photoshoppal, ahogy már régebben is mondtam...ha elkap a hülyeség, az összes képem átphotoshoppolom és utána oda-vissza váltogatok a képek között és hányingerem lesz a végén az eredetitől.
(A karom, a combom és a derekam lett átalakítva, ha netán nem látszana így a két képet összehasonlítva.)

Ezt a felfedezést (lehet csak számomra az) már régebben megtettem, de nem írtam akkor le. Szóval rájöttem hogy bármennyire is lefogyok, tudom miért nem fogok magamnak tetszeni...a derekam miatt...elég rövid a törzsem, ezért nincs igazából vékony derekam, és nem csak azért mert van rajtam súlyfelesleg. A fenti képen lévő derékméret számomra elképzelhetetlen mert a bordáim nem engednék...
Szóval megnéztem hogy milyen nőket tartok szépnek és mindegyiknél megfigyelhető hogy a csípőméretük lehet hogy akkora mint az enyém viszont a derekuk mindnek vékonyabb...90-60-90...a két 90-t röhögve össze tudom hozni, viszont a derékméretem 10(!!)centivel nagyobb jelenleg (és nem a derekamon van a zsír, hanem a hasamon és a csípőmön)...szerintem max. 3cm-t tudnék lefogyni derékban.

Emlékszem mikor gyerek voltam, én is olyan vékony voltam mint a többi másik lány aki még most is vékony...mi történt??? Én miért nem lettem vékony derekú filigrán huszonéves?
Én nem akarnék anorex lenni, nem akarnék fiús alkatot, szeretek nőies lenni...de vékony derék nélkül inkább amazon vagyok, nem pedig Salma Hayek féle szexbomba...ha értitek mire gondolok...

Lehet hogy ez másnak nem nagy probléma, de nekem az. Mert mikor az ember rájön hogy hiába fogyna le, akkor se lenne elégedett, akkor...szóval ilyenkor mit lehet tenni?
Küzdjek egy célért amit sose fogok elérni? ÉN NEM FOGOK KÉS ALÁ FEKÜDNI! Szóval akkor mi marad?

Ha a fenti képen lévő derekam lenne, esküszöm befognám...a csípőmön nem photoshoppoltam, az maradt ugyanaz, mégis mennyivel másabb az összhatás ha vékony derékkal állok ott!!!

OK, poszt befejezve, kérem kapcsolja ki... :(

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr401072487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuzso1981 2009.04.18. 18:10:19

Húha, Te értesz a Photoshop-hoz, azt én is meg akarom tanulni.
Sokszor néztem én is, hogy ha vékonyabb lenne a derekam, az annyit jelentene.60-as derekat nem is tudnék elérni, mondjuk 90-es csípőt se a 182 cm-hez, de azért egy 10-est le tudnék faragni, de azzal egyenesen arányba csökkenne a csípőm is, bár annyit nem...na, de határozott vagyok.
Lényeg a lényeg, sokat dob az ember lányának az alakján, ha vékonyabb a dereka, erre viszont megint egy kulcsszó van: FUTÁS!
Én ma reggel felkeltem "korán" és elmentem futni fél 9-kor, mennyivel másabb reggel sportolni, hamarabb elfáradtam...de olvastam, hogy hatásosabb, mert még nem működik úgy a pajzsmirigy, így gyorsabb az anyagcsere, és jobb a zsírégetés.

Sjudit84 2009.04.18. 21:11:41

Nem akarod te ezt megtanulni, hidd el nekem...csak azt éri el vele az ember, hogy amit alapvetően egy egész jó képnek gondolt magáról, azt később hányingerkeltőnek fogja érezni, mert tudja hogy ha kicsit megbuherálja Photoshoppal, akkor mennyivel jobban nézhet ki...de az - mint a posztban is láthatod - lehet hogy soha el nem érhető cél. Csak feleslegesen fájdítanád a fejed meg vele...egyébként a LIQUIFY nevezetű menüponttal (ne kérdezd most hol a menün belül) lehet kicsinyíteni, és nagyítani bizonyos részeket:D...

Ugye milyen rohadék dolog ez a derék?

Értem én hogy futás, futás, de attól szerintem a derekam nem lesz vékonyabb...max. azzal a 3 centivel...azzal meg sokat érek:D...na jó azért nem.

Én is gondolkodtam már a reggeli futáson de nem tartanám be, tudom előre, akkor meg felesleges...marad a délután, estefelé...

Sjudit84 2009.04.19. 19:30:29

Figyu már Zsuzso, most nézem a blogodon hogy 72 kilóra akarsz lefogyni....182 cm-hez nem kevés az egy kicsit? Vagy csak nekem tűnik kevésnek? Bár ha belegondolok hogy én 171 cm-rel akarnék 59-re, akkor végülis nem...na mindegy, azt se tudom már miről beszélek...

zsuzso1981 2009.04.20. 18:56:05

75-6 voltam nyáron, és még volt rajtam valamennyi, azért gondoltam a 72 kg-ot.

Sjudit84 2009.04.21. 19:43:18

Aha...mondjuk én se vagyok benne biztos hogy 59 kilósan nem lesz rajtam felesleg, mert voltam már 61 kilós és akkor még volt rajtam rendesen. Viszont nem tudom elképzelni hogy 58-nál kevesebb legyek, szerintem akkor már nem önmagam lennék, ha lehet ilyet mondani...
süti beállítások módosítása