Jajj végre befejeztem a rohadt fordítást...már a végén úgy dobáltam magam, meg felidegesítettem magam azon a tudaton hogy lúzer egyetemista vagyok és minden sz*r melót el kell vállalnom egy kis pénzért, amit aztán még kiélvezni se tudok mert elmegy a rezsire...

Megint este tornáztam, mert mindenképp végezni akartam. Meg tudtam hogy ez light-osabb. Hát ez a legkönnyebb torna, de majdnem jobban bírom a Pure Cardio-t mint ezt...de csak majdnem...mert utálok guggolásokat csinálni.

Ma megyek haza, otthon lesz még pár nap és hétfőn végre Fit Test! Közben egyik középsuli osztálytársam itt lesz nálam valószínűleg egy hétig, nem tudom hogy fogok így tornázni. De nem adom fel!

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr731851509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyuri95 2010.03.19. 12:43:59

ne is add fel! csak így tovább.
süti beállítások módosítása