Sjudit84 2009.05.05. 22:02

Mellesleg..

...most láttam a TV-ben egy magazin reklámját, benne a cikk hogy Szandi terhes...végre...pont múltkor gondolkodtam rajta (mert mostanában alvás előtt relaxációként az egyik extra streching programját hallgatom, mert szeretem a hangját, igazi meseolvasós, megnyugtatós hangja van) hogy vajon azért nem lett eddig terhes mert vigyáz az alakjára vagy a karrier a fontosabb (milyen érdekes hogy egy ember rögtök okokat keres, ha egy nőtársa X évesen még nem vállal gyereket...de szerintem ez a természetes)?
És erre tessék...na mindenesetre örülök neki, sok sikert a terhességhez meg minden...de tényleg örülök...

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr991105127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mn / Mike · http://dreamdecor.freeblog.hu/ 2009.05.06. 08:43:49

én többször olvastam valahol, hogy ő már régóta szeretett volna gyereket, de a férje még nem és ő úgy gondolja, hogy egy gyereket mindkét félnek akarnia kell, úgyhogy várt, amíg a férje is megérik a feladatra.
Persze ő szebben fogalmazott, olyan Szandisan, de ez volt a lényege. És én is olyan megnyugatónak találom a hangját!

mn / Mike · http://dreamdecor.freeblog.hu/ 2009.05.06. 20:32:58

na, akkor most már mindent tudunk :D
viszont tök normálisan, emberien kezelte Szandi a helyzetet. Látszik, hogy ő nem "celeb", hanem ember :D

Sjudit84 2009.05.08. 21:05:53

Aha közben én is megtaláltam az NLCAFÉ-n a cikket róla...éreztem hogy valamiért nem jön össze a gyerek! Annyira tudtam! Látszott Szandin hogy ha rajta múlna, már gyereke lenne, látszott hogy kitört rajta az anyaság téma...:)))))
süti beállítások módosítása