Sjudit84 2009.05.22. 22:53

2009. május 22.

Nem igazán tudok semmiről se beszámolni, csak azért írok hogy legyen valami új írás, meg mert unatkozom. Kint esik, az egész napot majdnem átaludtam...a tegnapi nap kicsit megviselt, de ezt hagyjuk, nem erre a blogra tartozik...

Kellene már valamit mozogni...

 

 

 

 

 

 



Most megyek, megnézem már magamnak ezt az ALKONYAT c. filmet, mindenki erről beszél, kezdem már unni hogy nem tudok a témához hozzászólni. :)

Veletek mi van?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr911138399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Houppette 2009.05.22. 22:58:13

inkább olvasd el, a film meg se közelíti!

Sjudit84 2009.05.23. 16:26:54

Nem vagyok az a nagy olvasós...a szobatársam a 3 kötetet (de lehet csak kettőt) egy hónap alatt (ha nem hamarabb) kiolvasta. Én egy 700 oldalas könyvön rágódok több mint másfél éve...

A film nem volt olyan rossz, kicsit Hollywood és én utálom az ilyen szürke időjárásos filmeket (persze értem miért olyan). Bírom a vámpíros sztorikat és még inkább bírom az indiánokat (sőt azt kell mondjam van egy adag indián-fétisem) de nekem se a Bella-t játszó csaj, se az Edward-ot játszó srác nem jön be...
Viszont a "faterjuk" meg az az indián, akitől a könyvet vette...na ők már jöhetnének:D

Attól függetlenül még lehet egyszer nekikezdek a könyv(ek)nek...

zsuzso1981 2009.05.24. 20:03:22

Jó sokat kommenteztél nálam! :-D Válaszolgattam is mindre!

Houppette 2009.05.24. 20:58:22

Nálam is:-) Én is válaszolgattam;-)

Sjudit84 2009.05.25. 13:48:18

Bocs mindkettőtöktől, de így jár aki később olvassa el a bejegyzéseket:)
süti beállítások módosítása