Sjudit84 2009.05.30. 16:47

2009. május 30.

Takarítás, vasalás, esik az eső, a hangulatom a nullával vetekszik...
És még egy kilót fel is híztam a két nap alatt (mondom hogy utálok itthon lenni, reggel sült szalonna meg tojás volt!!!!!)...

Most viszont épp 4 napra előre főzök, párolt spárgát, borsót és padlizsánt, hozzá kölest (ezt legfőképp azért mert itthon nem fogy és már a molyok kerülgetik meg legalább változatos és nem mindig tészta, rizs vagy krumpli megy). Meg itthon találtam még csikrecombot (azt hittem már csak disznó van a fagyasztóban). Szóval legalább lesz mit ennem és az se gyorskaja vagy más rossz lesz jövő héten. Ettől kicsit megnyugodott a lelkiismeretem...


A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr841153428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mn / Mike · http://dreamdecor.freeblog.hu/ 2009.05.31. 14:39:37

anyu olyat szokott csinálni a kölesből, mint a tejbegríz (mondjuk szerintem nem sokkal kevesebb benne a kalória mint rendesen, de tök finom - ok, mondjuk minimális cukor van benne, vagy semennyi, nem tudom hogy készíti). És akkor a szép sárga kölestrutyira szoktunk tenni áfonyadzsemet és ez így a világlegjobbfinomsága top20-ban tutira benne van!

Sjudit84 2009.06.04. 17:51:36

Hát én valahogy a tejbegríz meg -rizs témában nem nyomulok, kb. ha soha életemben nem ennék többet, akkor se hiányozna, de ha már valami ilyet, akkor inkább a gríz mint a köles vagy a rizs. És én is lekvárral szoktam nyomni:D

Houppette 2009.06.04. 19:15:19

Nálam a fahéjas tejbezabi van benne a top10-ben:D

mn / Mike · http://dreamdecor.freeblog.hu/ 2009.06.05. 10:20:01

mi is ritkán eszünk ilyet, inkább télen, amikor 'úúúúúúúgy ennék valamit' hangulatunk van, viszont sütni lusták vagyunk.

tejbepapi fahéjjal és meggyel :D
süti beállítások módosítása