Sjudit84 2009.06.09. 11:02

2009. június 9.

Hmmm, lássuk csak...tornázgatok, elég light-osan, ahogy megjósoltam visszamentem 61 kilóra, ez főként annak köszönhető hogy a hétvégén otthon voltam és nem mozogtam. Nem gond, ez még mindig OK.

Mostantól megint visszaállok a tornára, tegnap annyira nem volt kedvem viszont, hogy szabályosan erőszakolnom kellett magam hogy nekikezdjek, ilyen nem volt még sose...Mondjuk máskor ilyenkor el se kezdem szerintem, azért. :D

Mindenesetre a PUMP IT UP - Dancemix CD került a gépembe, mivel valami stresszlevezető táncos tornát akartam és emlékeztem hogy ebben jók a koreográfiák és úgy emlékeztem hogy nem annyira ugrálós. Hát...kemény 20-25 percet bírtam, már a bemelegítsénél fájt a tüdőm, nem igaz hogy ilyen szar vagyok!

Ja hogy erről még nem írtam? Akkor íme:



Rögtön fel szeretném hívni a figyelmet a csajokra a borítón (ez a szőke Dukai Reginára emlékeztet). Szóval mindegyik Pump it Up-ban jó csajok vannak, de ezek a kis szoknyában annyira jól néznek ki, bármelyik testét elfogadnám (az arcukat nem). Sajna nem sikerült a videóból képet készítenem, ez nem túl előnyös kép és nem találok róluk másikat, pedig megmutatnám mennyire jól néznek ki. (Update: ITT található egy videó, abban azért látszik miről beszélek:D)

Na szóval, szokásos Pump It Up táncos DVD, a 2008-as év slágereivel amit a Ministry of Sound mixelt össze (sosem panaszkodtam a zenére a Pump It Up tornáknál és most se...csak az tart életben hogy újabb jó dal következik...). A koreográfiát ezúttal egy meglehetősen buzis hangú srác, Gareth tanítja be (tutira meleg, annyira tipikus, de jó fejnek látszik, nekem van pár meleg haverom és nagyon jól kijövök velük, jópofák). A bemelegítés után jön az erősítő rész, ami eddig mindig a végén volt (van a végén is has meg comberősítés, de itt rögtön az elején bekeményítenek), de csak 8 perc (csak?!). Aztán 3 koreográfia van, három táncos rész, ami nekem nagyon tetszik, sokkal több a tánc és kevesebb az aerobik benne. Azért van néhány lépés ami nehezemre esett megtanulni, de szeretem a táncos kihívásokat...

Összességében azt mondom hogy a Deanne Berry-s Pump it up-ok után ez a kedvencem, mert jobb fejnek tartom a Gareth-et és kevésbé idegesítőnek mint azt a bigét a Hi-Energy vagy Beach Body részekben.:) De ez csak személyes vélemény...

Egyébként Gareth a koreografálója a 2008 végén kiadott, 2009-re vonatkozó új Pump it up-nak is, az nekem még nincs meg, a címe Aeroburn és ahogy a neve is mutatja, az igazán ugrálós lesz. A Youtube-on van róla előzetes, és azt hiszem az alapján még nem vagyok felkészülve:))))

Ma is megpróbálkozom valami táncossal, valahogy most nincs kedvem erősíteni (bár lehet fogok egy kicsit hasra) és Turbo Jam-hez sincs kedvem, nem érzem magam elég motiváltnak Chalene-hoz.

Ja és ma ebédre egy adag pad thai pirított rizstésztát fogok enni csirkemellel:) Ami 540 Kcal ha minden igaz. Szerintem ez rendben van és finom is, ráadásul mivel pálcikával eszem, nem zabálom be egyben és jobban megrágom. Azért ez is egy fontos része a dolognak, sokan nem figyelnek arra hogy normálisan megrágják az ételt és ezzel megterhelik a gyomrukat.
Egyébként innen rendelem, ajánlom a figyelmetekbe, ha Debrecenben jártok (van Budapesten is!): www.wasabi.hu

(Ez egy sushi bár leginkább, ahol X összegért bármennyit ehetsz a futószalagról levett különböző dolgokból, van ott minden, hülyére eheted magad:D:D:D
De valahogy még mindig úgy érzem hogy egészségesebb sushi-ból bezabálni mintha kenyeret vagy pizzát ennék...mondjuk van ott sok tészta meg rizs is, de mivel én nem vagyok annyira oda a rizsért, azt kihagyom...na ennyi, órákon át tudnék beszélni erről az étteremről, ez a legkedvencebb kedvenc helyem a Kashmir étteremmel együtt:D)

 

UPDATE: Sikerült délelőtt egy kb. 15 perces hasizomgyakorlatsort végigcsinálnom Szandi DVD-extráiból, aztán délután elkezdtem a Pump it up Aeroburn-t, de sajna a szobatársam visszajött és így csak 20 percet csináltam abból is. De már a bemelegítésnél se tudtam normálisan követni a lépéseket, nem is ismételnek csak ledarálják egymás után a lépéseket...Na majd bővebben ha sikerül végigcsinálnom.

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr431173368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuzso1981 2009.06.09. 12:14:13

Igen, amikor eszembe jut (1 %), akkor én is jól megrágom a kaját, de nekem nagy bajom az is, hogy gyorsan eszek...nagyon, és talán ettől is felpuffad a hasam, rá kell szoktatni magam a kényelmes, odafigyelős evésre, de hogyan????

Houppette 2009.06.09. 21:29:22

Ez nagyon jónak tűnik!
És én is így akarok kinézni:(

Dike 2009.06.10. 13:05:27

Szia! Most látom, hogy tavaly írtál az Xbox Yourself fitness-ről és azzal is tornáztál. Meguntad? Én most ugyan ezt nyomom, csak Wii-n, ott My fitness coach-nak hívják és a kajatervezős részt kihagyták. Imádom! Írom is róla szépen a blogot, kukkants be ha gondolod. Egyébként én is debreceni vagyok ;-)

BombaÉvi 2009.06.10. 18:08:26

Helló! Én még új vagyok itt, de egy ideje már olvasgatom a blogodat. Teccő! :)) Én nem kevés túlsúlytól igyekszem megszabadulni, persze tornával is. Te nagyon sokat tornáztál már, szép eredményeket is értél el. A véleményedre lennék kíváncsi, hogy szerinted egy (szinte) teljesen kezdőnek hogy érdemes a tornához fognia? Mert elkezdek egy tornát, és elég keveset tudok az elejéből megcsinálni. Érdemes továbbmenni és a végéből is csinálni gyakorlatokat, vagy az elejét nyomatni addig, amíg el nem jutok a végéig? Mel B Totally Fitjét kezdtem, de hamar kifulladtam. Te ismered?

NPolli · http://polli-n.freeblog.hu/ 2009.06.18. 20:30:38

Még egy új lány itt :-)
Tök jó, hogy neked is tetszik a Pump it up-sorozat, sok jó véleményt olvastam már róla. Hamarosan én is kipróbálom, nekem az Ultimate... van meg, Deanne Berryvel. Hamarosan teszek vele egy próbát :-)
További szép napot!
Polli

Sjudit84 2009.06.19. 15:06:47

Zsuzso: Faterom is mindig gyorsan eszik, nekem anyám állandóan skandálja kajánál a "Lassan" szót, de olyan hangsúllyal hogy már lassan én ordítom le faterom hogy "egyél már lassabban mert én már marhára unom hogy állandóan ezt a szót kell hallgatni"!!!:)

Dike: Épp a héten tornáztam rá de nekem kicsit unalmas meg brutál is néhány része, meg egy idő után mikor mindig ugyanazokat a gyűlölt gyakorlatokat nyomja,akkor megunom. Tudom hogy hatásos lenne hosszútávon, de engem nem motivál eléggé. Olvasgatom néha a blogod.:)

BombaÉvi:Bocsi hogy hamarabb nem írtam! Sok sikert a fogyáshoz!!!:)
Majd figyelem a blogodat...
Hát én nem vagyok szakértő a témában, de azt hiszem ha sok kilótól akarsz megszabadulni, mindenképp fokozatosan kezd és figyelj magadra, egy kis erőltetés nem árt, de nem arra gondolok hogy dőlj ki. Inkább az legyen a fontos hogy fent tudd tartani a motivációt a tornára, akkor a legrövidebb torna is már eredményre vezet, de ha össze-vissza csinálod, annak nincs értelme. Nem próbáltam még Mel B tornáját de Nolllyémi (megtalálod a linkjeim között) igen, ő írt is róla,nézz át hozzá. Szerintem próbálgasd Leslie Sansone gyaloglósait először (írtam róluk itt) mert azok könnyebbek és szerintem a nagyobb súlyfelesleggel rendelkezőknek pont elég ahhoz hogy elinduljanak a jó úton. Na, mindenesetre, sok sikert kívánok, írj ha van valami kérdésed, hátha tudok segíteni...

Polli.n: Szia Polli.n! Persze, az az egyik legjobb tornasorozat! És az Ultimate Dance Workout a kedvencem az összes közül mert az az első és szeretem Deanne Berry-t...sok sikert neked is!:)
süti beállítások módosítása