Még torna előtt vagyok, de már most tudom, hogy nem fogom a Cardio Abs-et megcsinálni...nincs értelme, úgy érzem...

Tegnap és ma is éreztem a térdem...hát csak meg van terhelve...nem tudom ez jó-e nekem igazából...mindenesetre mentem tornázni, 40 perc múlva itt vagyok...:)

...

 

Na, kész vagyok...a közepén majdnem befejeztem, semmi motiváció...de aztán csak nem...szerencsére...ennyi.

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr431879638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuzso1981 2010.03.30. 21:05:52

Én ezért vettem Glükozamint, valamelyik hsz-emben írtam is, betettem egy képet és olyat vettem.

vandy 2010.03.30. 22:01:32

Nekem a Dona is segített régebben, de lehet, hogy én is egyszer kipróbálom a Glüközamint, mert néha nem árt az ízületeknek az ilyen megerőltető (high impact)tornákhoz egy kis plusz. És a bokáimat is éreztem néha...
Ma én is Pure Cardio-ra tornáztam, úgy örültem, hogy hamar vége lett (a hosszúakhoz képest). A hosszú videókba rövidebb a nyújtás, és hosszabb a szenvedés...

vandy 2010.03.30. 22:11:56

Bocsánat rosszul írtam a Glükozamint, és utána olvastam, a Dona is azt tartalmaz (glükozamin-szulfátot). Amúgy tényleg jó, érdemes szedni, csak kell egy kis idő, míg hat.

Sjudit84 2010.04.04. 18:21:02

Nekem a mandulagyulladásom ráment a térdizületemre anno tizenévesen, ezért sose tudtam sokat guggolni, kb. 14 éves korom óta ropog a térdem...szóval nálam ezért is mindig is kényes dolog volt a térd...
süti beállítások módosítása