Sjudit84 2007.12.17. 10:26

2007. december 17.

Mindig megfogadjuk az új évben, hogy lefogyunk, többet mozgunk, leszokunk a dohányzásról (már aki...speckó én utálom a cigit), kevesebbet költünk...stb.

Én is évek óta ezt teszem, de eddig még soha nem volt elég erőm betartani szinte egyik fogadalmam sem. A 2007-es év viszont annyira szerencsétlen volt mind a magam, mind a családom számára, hogy eldöntöttem, a következő év ennél csak jobb lehet. És mivel a közvetlen környezetemben sok haláleset történt (mondom hogy a 2007-es rossz év!), most végképp tudatosult bennem, hogy egyszer élünk és jól akarom érezni magam a bőrömben!

Nem vagyok olyan kövér mint a Nagy Fogyás résztvevői; alkatomat tekintve a "töltött galamb"-ok csoportjába sorolom magam, míg a családom és a baráti társaságom átlagosnak mond (talán a mellméretem az egyetlen átlagon felüli LOL). Mindenesetre sokak szerint nem kellene panaszkodnom...de én akkor se vagyok elégedett magammal!(Sajnos azt hiszem ha olyan alakom lenne, amilyet szeretnék, akkor se lennék elégedett, de ez a pszichológiai része az egésznek és különbenis a remény hal meg utóljára...:D)

Tudom, hogy sosem lesz modellalkatom (már csak azért se, mert imádok enni és nincs darázsderekam, mivel a törzsem rövid), de azt a feles párnaréteget a combom és csípőm tájékán jó lenne ledolgozni és egy fokkal fittebb hatást elérni.

A BMI-indexem alapján teljesen normális a súlyom:


















...de én azért szívesen venném, ha sikerülne 58-60kg-ra lemenni. Annál lejjebb nem akarok.
Nem lesz épp egyszerű ezt elérni, hisz mindig az utolsó pár feles kilót a legnehezebb leadni. Ehhez nem elég a rendszeres mozgás, az étkezésre is oda kell(ene) figyelni...
Azt hiszem ez lesz itt a nagyobb probléma. Mint ahogy említettem, szeretek enni...a dietetikusok rémálma lehetek, néha érdekes dolgokat eszem.:) Hiszek abban hogy ha valamit "belüleről" kívánok, akkor azt meg kell ennem, mert a szervezetem kívánja, nem pedig csak a szemem...
Ráadásul egyetemista vagyok, ergo legtöbbször igencsak szerény az étrendem és nem azért mert nem tudok főzni, hanem mert nincs pénzem megvenni a hozzávalókat! (Mindig is azt tartottam hogy a diétázás a gazdagok hobbija...)
Szóval ezzel igencsak gondban leszek...

Megpróbálom majd lejegyezni miket is eszem az adott napon ill. milyen mozgást, tornát végzek.

Az ötlet már ünnepek előtt megszületett ugye, de adtam magamnak haladékot januárig, úgyse tudnám betartani addig normálisan a dolgokat. Nem a kenyér vagy a húsok, hanem az édességek miatt. Nem vagyok válogatós, szeretek mindent, de ha kell, le tudok mondani sokmindenről, de a csokiról teljesen semmiképp. Ezt majd valahogy be kell iktatnom az étrendembe...:)

Ide jegyzem fel a tornáimat, ezzel a honlappal nyerni is lehetne ha amerikai lennék, de így csak arra jó hogy követni tudjam mikor és mit tornáztam és a többi ott tornázó sikerét figyelve motiválhatom magam és másokat.

Néha kirakok majd képeket azokról, akikre szívesen hasonlítanék, hátha ez motivál majd másokat is rajtam kívül.

Végezetül íme két bejegyzés a másik blogomról: az egyiken láthatsz fényképet a mostani (nyári) állapotomról testileg, a másik pedig egy tanulságos bejegyzés a modellvilágban zajló "diétázás"-ról.

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr19266651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása