Sjudit84 2007.12.20. 14:51

2007. december 20.

A tegnapi Turbo Jam-től mára rendesen izomlázam van a hátsómban, érdekes...Gondoltam ma még rádolgozok egy kis Great Buns Guaranteed-del. Ez meg is történt.

Holnap ZH-zom aztán pedig délután hazautazom, úgyhogy a holnapi nap hivatalosan pihenőnapnak lesz kikiáltva. Nem tudom hogy fogok tudni edzeni otthon, ott mindig olyan nehéz.
Egyrészt ezer dolgom van, másrészt mindjárt itt a karácsony, harmadrészt nem szeretem ha az őseim folyton röhögnek rajtam miközben tornázom. De a TV a nappaliban van, úgyhogy nem lehet elvonulni.
Van otthon egy gyaloglógépünk, azon mehetnék cardio-edzésként, viszont nem szeretem, egyrészt mert nagyon gyorsan kifulladok rajta, másrészt pedig döntve van, olyan mintha hegynek fel menne az ember, és a bokámnak úgy érzem, hogy nem tesz jót. De lehet azért beiktatom ha nagyon nincs kedvem mást csinálni.

Azt hiszem senkinek nem kell bemutatnom Anna Kournikovát, ő az egyik kedvenc (ex-) teniszezőm illetve szerintem az egyik legszebb és legnőiesebb sportoló. Mostanában eléggé lefogyott, úgy már nem tetszik, de régen eszméletlen jól nézett ki...na azért most se ronda.:)

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr85270420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása