Sjudit84 2007.12.28. 11:26

2007. december 27.

"Hogyan fogyjuk le a karácsony alatt felszedett kilókat?"


Vegyünk egy pasit, aki egy éves amerikai tartózkodása alatt társkereső oldalakon több mint 40 nőnek ír üzenetet. Azt mondja nekik hogy szingli és komoly kapcsolatot keres, miközben két és fél éve valaki otthon várja és bármit mond is a világ, ő hisz neki. Mikor a pasi bevonul katonának, a barátnője megtalálja a profiljait, amiket eddig tagadott és mindig azt hajtogatta hogy ő sose csinálna ilyen profilokat meg ismerkedne meg nőkkel. Mikor szembesíti a pasit ezzel, az mindent letagad még akkoris a barátnője előtt, mikor az már elolvasta az összes üzenetet és ott a bizonyíték a kezében...

Megfogadtam hogy erre a blogra nem írok ilyen személyes dolgokat, de hát az életem befolyásolja a fogyásom...mindenesetre két napja nem edzettem, fene egye meg, egy napot pihenőnapnak neveztem ki, de tegnap már mindenképp kellett volna valamit csinálnom.
Bár így is lement rólam egy kiló, mert olyan ideges vagyok hogy folyamatos gyomorgörcsöm van és szinte alig eszek valamit. Fene ebbe az egészbe, remélem a jövő évem nem lesz ilyen, mert már nagyon unom hogy ilyen búvalbaszott vagyok...

A bejegyzés trackback címe:

https://sjudit84.blog.hu/api/trackback/id/tr63277178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuzso100 2007.12.28. 13:14:35

Köszi! Láttam jártál az oldalamon!
Hááát, mit mondjak Neked..fel a fejjel!!!!

Valóban nehéz lehet albérletben diétázni, én is a főiskola alatt
híztam sokat, mert össze-vissza voltak az órák, mindig csak valamit gyorsan bekapni volt időm...


Edzz sokat, és akkor jobb lesz!!! Talán..
süti beállítások módosítása